“Underbar vistelse”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Göteborg, Sverige
1 omdöme
“Underbar vistelse”
Omdömet skrevs september 5 2017 för en vistelse i september 2017

Vi var hos Joan och hade en underbar helg! Det är så vackert och vi kännde oss så välkomna. Nära till bryggan för bad. Och underbar utsikt!

Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
sep 7 2017
tack det var trevligt att ha er glada grupp på kvarnen.
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
från
natt
vecka
Boka nu
Eller skicka ett meddelande till ägaren
Det här boendet har betalningsskydd
Betala aldrig för din semesterbostad med pengaöverföring.
Läs mer om att betala säkert.
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera