“Här har tiden stått still..”
Omdöme om Coco Thai

Kök: Asiatiskt
Middagsalternativ: Buffé, Uteservering, Avhämtning
Middagsalternativ: Buffé, Uteservering, Avhämtning
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Här har tiden stått still.. Besökte restaurangen för 20 år sedan och inget har hänt på den tiden i vare sig miljö eller meny. Testade restaurangen för lunch denna gång. De tar 100kr för sin lunchbuffé.
Personalen visade inte ett leende vilket drar ner betyget.
Gillar du Thaimat så finns bättre restauranger i stan.

Datum för besöket: januari 2020
Tack Bestserviceacademy

Omdömet skrevs 10 oktober 2019 från mobil enhet

Här stämmer Styrke avisering på maten,tar man en starkmaträtt då får man en stark och inte som dom tidigare thairesturanger vi ätit på en max medel i styrka även fast det står stark.
Trevlig personal och miljö.
Kan starkt rekomderar denna om man gillar styrka och smaker från Thailand.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack kentw267
Omdömet skrevs 4 september 2019 från mobil enhet

Här serveras en av de bästa lunch buffér man kan tänka sig. Bra service och trevlig personal. Värt ett besök om man ska äta lunch i Borlänge.

Datum för besöket: september 2019
Tack torbj_rns418
Omdömet skrevs 3 juli 2019 från mobil enhet

Bland det vidrigaste mat jag käkat. Köttet smakade unket och maten i sig var grådassig. Även dålig service. Lämnade maten och gick därifrån.

Datum för besöket: augusti 2018
Tack 907robertk
Omdömet skrevs 27 juni 2019 från mobil enhet

Det här är ett av de bästa ställena för en lunch. Ett måste när man är i Borlänge och ska äta en god lunch.

Datum för besöket: juni 2019
Tack torbj_rns418

Resenärer som tittade på Coco Thai tittade också på

Borlänge, Dalarnas län
Borlänge, Dalarnas län

Besökt Coco Thai? Berätta vad du tyckte!