Kostnadsfri avbokning till den 21-12-10
Agoda.com
Priceline126 US$
Hurb130 US$
Omdömet skrevs 18 oktober 2020 från mobil enhet

Vi bodde i Wasasviten som har egen bastu och bubbelpool, vilket var helt fantastiskt. Rummet var stort, rent och fräscht.
Trevlig personal i receptionen!
Jättebra parkering.
Nära till centrum, Kupolen köpcentrum och restauranger.
Enda minuset, i dessa tider, var att vi önskat att frukostbuffén varit lite mera corona-anpassad. Det hade behövts handsprit precis vid buffén då alla tar i samma redskap. Sen att det varit enkelriktat runt buffén så att folk inte kan springa runt hur de vill. Tyvärr stod en man och snörvlade över buffén så man tappade aptiten men det var inte hotellets fel.
Allt var väldigt bra annars!

Datum för vistelsen: oktober 2020
2  Tack janetjeanette
Omdömet skrevs 27 juli 2020

Hotellets yttre var inte så inbjudande men när man väl kom in så var det väldigt fint. Rummen var stora och trevliga minus var uttag till allt som skulle laddas efter resan från Småland. Frukosten var inte den bästa men vi blev mätta och sen är det ju Corona tider så man får ha lite förståelse för det.

Datum för vistelsen: juli 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack 408mikaelf
Omdömet skrevs 24 februari 2020 från mobil enhet

Ett trevligt boende när vi åkte skidor i Romme! Sköna sängar, härlig atmosfär hos personalen, fräscha badrum, rent o fint. Fantastisk frukost!
Nära till Romme alpin, ca 15 min’s bilresa. Gångavstånd till Kupolen shoppingcenter om man behöver det
Tack för den här gången!

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack 307catarinaa
Omdömet skrevs 4 februari 2020 från mobil enhet

Mkt trevligt hotell, bra med parkering , elsladdar. Fräscht från reception, rum, matsal till gym. Lätt att hitta. Nyrenoverat badrum. Rekommenderas. Minus att det var lite väl högt pris och lite tråkig frukostupplägg.

Datum för vistelsen: februari 2020
Restyp: Reste i arbetet
Tack lollostapel
Omdömet skrevs 11 januari 2020

Fint inrett hotell med den lilla extra. Utöver den relaxavdelning som mest passade vuxna och äldre barn fanns det en Ps4 med ett antal spel och två kontrollers i sitt eget område i lobbyn, samt ett lekrum. Frukost fick också många stjärnor av oss, vi reser mycket och detta var bland årets bästa, inkl amerikanska pannkakor med Nutella och jordgubbar just den dagen.

Datum för vistelsen: januari 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western