Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Priceline128 US$
Booking.com128 US$
FindHotel126 US$
Orbitz.com127 US$
Travelocity127 US$
Omdömet skrevs 4 augusti 2020

Mycket fräscht hotell. Fina rum med gott om plats för två personer. P g a corona städades inte rummet under tiden vi bodde där men det var bara att säga till städerskan så fixade hon rena handdukar och glas. Sängarna var jättesköna.
Frukosten var jättegod med mycket att välja på. Finns en parkering fem minuter bort som var gratis.

Datum för vistelsen: juli 2020
2  Tack Guide606905
Omdömet skrevs 20 juni 2020

Ligger centralt, promenadavstånd till Kupolen. Entrén är vid en bussgata går ej att parkera bil där. Däremot finns ett p-garage under hotellet med hotell hiss. Det kostar ca 150 kr /dygn, men var väldigt smidigt. Hotellet säljer P-biljett. Den billigare allmänna utomhus parkeringen tar inte betalkort. Hade turen att få en rabattkupong till hotellets restaurant, blev då prisvärt att äta en god middag med en smarrig efterrätt.

Rumstips: Välj gärna P-garaget under hotellet med hiss till rums korridoren annars ha med kontanter till utomhusparkeringen.
Datum för vistelsen: juni 2020
Tack Road208972
Omdömet skrevs 6 februari 2020

Fräscht hotell mitt i Borlänge, nära till restauranger och hyfsat nära Kupolen. Rummet var jättefräscht medans receptionen med omnejd var väldigt dammigt. Frukosten var ok. Parkering nära hotellet fanns.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack JENNY N
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Bra hotell, trevlig personal. Fräscha rum. Ganska små toaletter men bra duschar.

Jättesköna sängar (toppbetyg!) med stora härliga duntäcken och hotellkuddar.

Gratis parkering nära. (Helger)

Fantastisk frukost!

Datum för vistelsen: januari 2020
2  Tack hanski1971
Omdömet skrevs 19 november 2019 från mobil enhet

Ett helt okej hotell. Finns inget att klaga på men, lite själ löst trista rum. Frukosten helt okej utan överraskning. En klar fördel är garage med access direkt till hotellet. Just vid detta besök renoverades lobbyn. Positivt är tillgång till gratis kaffe.

Datum för vistelsen: november 2019
Restyp: Reste i arbetet