Omdömet skrevs 19 november 2019 från mobil enhet

Ett helt okej hotell. Finns inget att klaga på men, lite själ löst trista rum. Frukosten helt okej utan överraskning. En klar fördel är garage med access direkt till hotellet. Just vid detta besök renoverades lobbyn. Positivt är tillgång till gratis kaffe.

Datum för vistelsen: november 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack 430frede
Omdömet skrevs 25 oktober 2019 från mobil enhet

Bra fräscht hotell centralt i Borlänge.
Stort fint rum med bra sängar. Mycket rent och snyggt i rummet och allmänna ytor i hotellet.
Frukosten serverades i Harrys lokaler, men det var även rent och snyggt där.
Frukosten tilltalade mig mycket och man åt bra.
Trevlig personal som jobbade på hotellet.
Entrén var visserligen under upprustning när vi var där, men det gjorde inget.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack Jon A
FHBorlange, Informationsansvarig på First Hotel Borlänge, svarade på det här omdömetSvarade 16 november 2019

Tack Jon för ditt fina omdöme du lämnat om oss.
Det glädjer mig att ni hade det bra under er vistelse, Snart är entren klar så vi slipper renoveringen :)

Hoppas vi syns igen snart,
Med vänliga hälsningar,

Omdömet skrevs 6 oktober 2019

Fräscht hotell mitt i Borlänge, lätt att hitta gratis parkering i närheten och ett stenkast från nattklubben Liljan. Bra frukost, fräscha rum och trevlig personal. Harrys ligger i samma entre´ om man vill ha en öl eller äta lite gott på kvällen.

Datum för vistelsen: september 2019
Tack Siw A

Tack siw för att du lämnat ett omdöme om oss. Det värmer att ni hade det bra & att vårt hotell samt restaurang erbjöd det ni förväntade er.

Hoppas vi syns snart igen,
Med vänliga hälsningar

Omdömet skrevs 2 augusti 2019

Fina stora familjerum, väldigt rent och allt som önskades fanns, även de önskemål som vi hade innan vistelsen fanns på plats i rummet vid ankomst! Väldigt smidig in och utcheckning! Stort plus! Toppen att Harrys ligger på bottenvåningen så man slipper bege sig ut för att leta resturang. Frukosten erbjöd allt man kan vilja ha, det enda minuset var att det fanns för få sittplatser och en del var inte riktigt anpassade för mindre barn. Men allt annat vägde upp för det. Vi är mycket nöjda med vistelsen!

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack Sjoang
FHBorlange, Informationsansvarig på First Hotel Borlänge, svarade på det här omdömetSvarade 3 september 2019

Tack så mycket för din fina feedback till oss!
Vi blir så glada att ni hade en bra vistelse och så bra tips att vi ska kolla på bättre sittplatser för barnen. Det ska vi ta och kolla över.

Hoppas vi syns igen snart!

Omdömet skrevs 30 juli 2019 från mobil enhet

Nyrenoverat och fint hotell, centralt beläget dessutom. Det enda negativa jag egentligen upplevde var att det var trångt vid frukosten. Inte så många bord så det var svårt att få plats. Väldigt strikt incheckning också men det kanske var fullbokat.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack ilbombo
hanna1212, Informationsansvarig på First Hotel Borlänge, svarade på det här omdömetSvarade 1 augusti 2019

Tack för att du tagit dig tid att skriva om oss! Det uppskattas :)
Ja tyvärr blir det lite strikt incheckning, vi har haft fullt hotell hela sommaren så det är därför.

Hoppas vi syns snart igen,
Ha en jätte bra sommar!