Kostnadsfri avbokning till den 21-12-12
Kostnadsfri avbokning till den 21-12-12
Boka nu, betala på plats
ScandicHotels.com
Priceline170 US$
Hurb174 US$
Omdömet skrevs 2 augusti 2021

Tyst och rent. Bra frukost med mycket att välja på. Badrummet var rent och fint, men trångt. Sängarna var bekväma. Rummet var litet, med endast en stol och inget skrivbord. Wifi:n var obrukbart klen, och TV:n hade inte TV5 så man kunde inte se på OS. Fönstret gick inte att öppna och temperaturen gick inte att reglera. Det var inte under 23 grader hela natten. På morgonen var det 26 grader i rummet.

Tack 800unac
Danijela salov, Other på Scandic Borlange, svarade på det här omdömetSvarade 23 augusti 2021

Hejsan,
Tusen tack för din återkoppling efter din vistelse! Detta är väldigt viktig information för oss ! Vad trevligt att du gillade vår frukost och våra sängar på rummet! Beklagar att Wi-Fi krånglade under er vistelse, så ska det självklart inte vara. Scandic centralt ser över nu våra kanalutbud och vi håller tummarna att fler kanaler kommer till våra hotell. Förstår dig precis gällande värmen, det har varit en väldigt varm sommar både i Dalarna och Sverige i år. Hoppas att fläkten på rummet hjälpte till att svalka något.
Önskar dig en fin dag och hoppas att du besöker oss snart igen!

Omdömet skrevs 31 juli 2021

Datum för vistelsen: juli 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com

Omdömet skrevs 30 juli 2021

Dåligt städat. Kvarglömda kläder från tidigare boende.

Restaurang var stängd när vi var där vilket jag inte tyckte framgick tydligt vid bokning.

Varmt rum, och man kunde inte ha öppna fönster för det var mycket trafik utanför av Borlänges finest, både med bil och till fots. Kommer inte besöka privat igen.

Frukost helt okej.

Tack Alex666000

Hejsan,
Tusen tack för din återkoppling efter vistelsen! Detta är väldigt viktig information för oss att använda i förbättringssyfte! Beklagar så hemskt mycket att städningen inte var bra, så ska det självklat inte vara! Restaurangen hade vi stängd pga. renoveringen och öppnar nu igen i september. Väldigt tråkigt att ni inte såg informationen på vår hemsida.
Beklagar igen att vi inte har uppfyllt era förväntningar denna gång och hoppas att ni ger oss en ny chans i framtiden.

Omdömet skrevs 20 juli 2021

Omdömet skrevs 15 juli 2021

Jättetrevlig personal, bra frukost, nyrenoverat och fräscht. Vi fick rum med luftkonditionering, vilket var underbart när det var 30 grader varmt ute. Ligger i centrum med parkering precis utanför. Återkommer gärna.

1  Tack 317catharinas

Hejsan,
Tusen tack för fantastiska återkopplingen efter din vistelse! Så trevligt att ni hade en fin vistelse hos oss! Detta ska jag dela med hela teamet. Hoppas att vi ses snart igen!