Hotell Kupolen(Borlänge)
Gustafs B&B(Borlänge)
ClarionCollection
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Helt ok hotell
Trevlig personal. Bra läge mitt i Borlänge.
Har provat de flests rumstyper, tycke superior är det bästa alternativet. Relaxen är värt ett besök. Frukosten är av det enklare slaget, äggröran håller hög klass behöver bara lite salt.

Bodde här: mars 2018
Tack Patric A
Micaela L, Informationsansvarig på Quality Hotel Galaxen, svarade på det här omdömetSvarade 3 april 2018

Tack Patric A, för ditt omdöme,
Visst är det trevligt med det lilla "extra" som erbjuds på våra superior rum.
Kul att du uppskattar vår mysiga relaxavdelning.
Önskar dig varmt välkommen åter!

Omdömet skrevs 17 mars 2018

Fint hotell, rummet var välstädat. Personalen i receptionen var trevlig och tillmötesgående. Bra frukost som innehöll allt jag behövde. Vi hade konferens på hotellet, och allt fungerade bra där också.

• Bodde här: februari 2018, reste i arbetet
Tack viktoria68

Tack Viktoria68,
För ditt omdöme. Vad kul att du gillar vårt hotell. Visst är det skönt med allt på samma ställe.
Önskar dig varmt välkommen åter!

Omdömet skrevs 5 mars 2018 från mobil enhet

Quality Hotel Galaxen är ett i mitt tycke ett mycket trevligt hotell. Bra rum, bra städat. Skön säng. Personalen i receptionen är trevliga och serviceinriktade, dom är glada och positiva. Bra frukost. Bra parkering.

Kommer tillbaka

Bodde här: januari 2018, reste i arbetet
Tack KingJP71
Micaela L, Informationsansvarig på Quality Hotel Galaxen, svarade på det här omdömetSvarade 7 mars 2018

Tack snälla KingJP71 för ditt otroligt fina omdöme, du gjorde precis personalens dag!
Jag är glad att höra att du hade en bra vistelse hos oss.

Önskar dig varmt välkommen åter

Omdömet skrevs 5 mars 2018

Rent rum och ok sängar . Frukosten var bra men restaurangen usel med personal som totalt saknade kundservice . När 45 min hade gått hade vi fått ett glas vatten och vi behövde inte titta i menyn då vi gjorde det på rummet innantill gick ner .

• Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Tack miagossip
Micaela L, Informationsansvarig på Quality Hotel Galaxen, svarade på det här omdömetSvarade 6 mars 2018

Hej Maria Ulander,
Tack för ditt omdöme.
Jag tar detta vidare så vi kan undvika detta framöver.

Omdömet skrevs 26 februari 2018

Familj på genonresa. Fina rum. Väldigt trevlig reception. Nära till gratis parkering. Passade på att besöka science center i samma byggnad. Mycket uppskattat av barnen. God mat i restaurangen, men lite trist (pub-) miljö.

• Bodde här: februari 2018, reste med familjen
Tack Erik N

Hej Erik N,
Tack för ditt fina omdöme.
Önskar dig och familjen välkomna åter till oss.