“Ingen bra dag”

ChopChop Asian Express
Rankad som nr 2 av 2 Smått och gott i Borlänge

Var ska man börja? Maten smakade iaf bra! Men resten..
Herregud vilken trist upplevelse, betalade vi just för det här frågade vi oss när vi satte oss i bilen för vår fortsatta färd. Tjejen i blont hår med hästsvans fullkomligt trashade vår middag med sitt gnäll. För det första, luktar det illa så vill inte dina gäster se ditt rynkande på näsan, dina vilt gestikulerande handrörelser för näsan eller ditt högljudda yttrande till dina kollegor. Vi behöver heller inte veta att diskmaskinen är trasig och att det ska du minsann ta upp. Inte heller att du knappt fått en rast och ska ni ringa in någon mer eller inte.. varför är det så mycket folk idag osv. Du hade kunnat bett oss vända i dörren så hade vi sluppit vänta i 30min, hört ditt gnäll och du hade fått mindre att göra. Ert headset ni använder stänger inte era ord ute om ni någonstans tror det.
Vi behöver heller inte höra vilken dålig koll de har på stället. Ni verkade heller inte ha särskilt mycket koll med tanke på killen som fått fel mat med sig i take awayen fick komma tillbaks och be er komplettera. Hoppas han bodde nära och hade en mikro att värma maten i hemma.

Nej detta var det värsta jag i mitt liv upplevt och då har jag varit på några restauranger ändå. All heder till kockarna, men personalen.. håll ert missnöje för er själva tack! Ni förstår, det smittar av sig på gästerna.

Hälsningar/ Gnälliga farbrorn.

Datum för besöket: maj 2021
Tack 765christern

Omdömet skrevs 30 december 2020 från mobil enhet

En kulinarisk upplevelse vid första besöket, massor av olika rätter att välja på samt olika baser dvs ris,nudlar mm och välja på. Den apelsinmarinerade kycklingen är galet god. Välj gärna till karakka kyckling på 4 bitar, mycket prisvärt och man får mkt mat för pengarna. Trevlig personal, god mat och den snabba leveransen gör att vi göra kommer tillbaka igen.

Datum för besöket: november 2020
Tack yesbox19
Omdömet skrevs 25 augusti 2020 från mobil enhet

Första besöket för ett par i sällskapet och vi blev positivt överraskade. Relativt snabbt efter att man beställt via självbetjäning men att det bara fanns 2 såna gjorde att det blev både kö och väntetid. Kändes inte optimalt. Maten var dock jättegod och ett plus för att man kan mixa lite hur man vill.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Dalakullan
Omdömet skrevs 29 juli 2020 från mobil enhet

Bästa snabbmatstället! Snabb service o jättegod mat. Att dessutom få äta på riktiga tallrikar o med riktiga bestick gör att det bara är miljön som påminner om ett snabbmatställe.

Datum för besöket: juli 2020
1  Tack Lererandmar
Omdömet skrevs 7 juni 2020

Maten är god. Men maten tar väldigt lång tid att få. Annars är maten riktigt god. Goda rätter och nöjd blir man.

Datum för besöket: juni 2020
Tack Hejhejhej00000

Resenärer som tittade på ChopChop Asian Express tittade också på

Borlänge, Dalarnas län

Besökt ChopChop Asian Express? Berätta vad du tyckte!