“Sveriges bästa sushi!!”
Omdöme om Dala Sushi

Dala Sushi
Rankad som nr 8 av 84 Restauranger i Borlänge
Omdömet skrevs 1 februari 2020

Utan tvekan har detta lilla ställe i utkanten av Borlänge Sveriges bästa sushi.
Jämfört med EAST på Stureplan t.ex så är detta ställe hästlängder före i presentation och smak. Helt suveränt och bra pris!!!

Tack PASTALOVER1919

Omdömet skrevs 2 januari 2020

Sushin är det bästa jag ätit, helt suveränt.
Stället är väl lite sådär, men det skiter man i när det är så gott.

Tack Doener2018
Omdömet skrevs 29 december 2019 från mobil enhet

Fantastiskt god och fint komponerad sushi! Ryktet om att de har stans bästa sushi stämmer!
Synd bara att de inte har sina bitar på bild så att det blir lättare att välja.
Ganska trevlig miljö men vi valde att hämta maten denna gång.
De är nog dyrast på sushi men förmodligen också bäst!

Tack Bestserviceacademy
Omdömet skrevs 19 november 2019 från mobil enhet

På ett litet torg i utkanten av lilla Borlänge ligger detta sushi ställe. Topp nivå! Fantastiskt sushi! Helt klart internationell nivå. Synd att de bara har läsk som dryck. Tempura lyxrulle är "the best sushi I have eaten".

Datum för besöket: november 2019
Tack 430frede
Omdömet skrevs 3 november 2019 från mobil enhet

Fantastiskt god sushi som var fint upplagt. Mysigt ställe men ganska svårt att hitta dit för oss som ”hade vägarna förbi”. Men väldigt gott som sagt och prisvärt.

Datum för besöket: november 2019
Tack 703_sal

Resenärer som tittade på Dala Sushi tittade också på

Borlänge, Dalarnas län
Borlänge, Dalarnas län

Besökt Dala Sushi? Berätta vad du tyckte!