“Fastighetschef”

Blackstone Steakhouse - Borlange
Rankad som nr 1 av 85 Restauranger i Borlänge
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Ett bra koncept. Ytterligare dimension att laga maten själv. Bra kött, du bestämmer stekgradenväldigt trevlig lokal och personal. Vissa såser och tillbehör kan ges mera kärlek, kan vara prefab?
Som helhet en trevlig kväll.

Tack Patric A

Omdömet skrevs 20 mars 2018 från mobil enhet

God matt som man får tillaga som man själv önskar. Service över de vanligt. Rekommenderas varmt om man har vägarna förbi.

Tack Daniel C
Omdömet skrevs 18 mars 2018 från mobil enhet

Väldig trevlig personal och bra mat. Kött ska man tillaga själv på en lavasten och det tyckte hela familjen om.

Tack Klaus L
Omdömet skrevs 4 mars 2018

Här får man steka sin egen mat på heta lavastenar. Vi provade oxfilé och ryggbiff. Båda blev mycket bra. Till dem fanns flera såser och smör att välja på. Till efterrätt provade vi restaurangens "special". Mycket gott!

Tack Lars A
Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Hela familjen drack supergoda mojitos (både med och utan alkohol) när vi kom. Barnmenyerna är otroligt generösa och bägge ungarna var toknöjda med sin oxfilé respektive pizza.
Vi vuxna åt oxfilé, samt en grillmix med tonfisk, svärdfisk och pilgrimsmusslor. När man steker allt själv direkt vid bordet på de 400 grader varma stekstenarna får man varje bit precis dom man vill ha den och de utmärkta råvarorna gjorde att superlativen haglade under hela måltiden. Vi var egentligen proppmätta efter huvudrätten, men var ändå tvungna stt dela på husets klassiska chokladbomb som även den verkligen rekommenderas.
Servicen var också top notch, så kort sagt är denna restaurang ett måste om ni besöker Borlänge!

Tack GillarAttResa77

Resenärer som tittade på Blackstone Steakhouse - Borlange tittade också på

Borlänge, Dalarnas län

Besökt Blackstone Steakhouse - Borlange? Berätta vad du tyckte!