“Trevligt koncept”
Omdöme om Pinchos

Pinchos
Rankad som nr 26 av 86 Restauranger i Borlänge
Omdömet skrevs 25 juli 2020 från mobil enhet

Pinchos är ett trevligt koncept men jag saknar variation och grönsaker.
Hade varit roligt med några fler gröna allternativ och bättre innehållsförteckning i menyerna. Vi allergiker vill gärna veta vad vi äter, och ja man kan fråga men då man ska göra allt själv i mobilen blir man rätt less på att ropa på kyparen hela tiden.

Datum för besöket: juli 2020
1  Tack 542j_rgenw

Omdömet skrevs 20 juli 2020 från mobil enhet

Man blir alltid nöjd med maten på Pinchos!Tycker om att få flera små portioner och ofta byts rätter ut och det kommer nya.
Liberala priser på både maten och drycken och miljön är trevlig. Man har vant sig vid att beställa, hämta och betala själv.

Datum för besöket: juli 2020
Tack Bestserviceacademy
Omdömet skrevs 5 februari 2020

Härlig restaurang med supertrevlig personal. Maträtter för alla smaker med mysig inredning. Ett måste i Borlänge!

Datum för besöket: januari 2020
Tack gabrielaO1402OW
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Tillsammans med barn är detta en helt utomordentligt bra restaurang. Små portioner och mycket att smaka av.

Datum för besöket: januari 2020
Tack 765christern
Omdömet skrevs 6 december 2019 från mobil enhet

Kan bara rekommendera Pinchos. Kom dit utan att ha appen, men det ordnade sig. Kul med ett ställe som gör lite annorlunda. Enkelt och roligt koncept. Provade 4 olika rätter, allt var gott.

Datum för besöket: december 2019
Tack 333andersb

Resenärer som tittade på Pinchos tittade också på

Borlänge, Dalarnas län

Besökt Pinchos? Berätta vad du tyckte!