“Fastighetschef”

Kök: Indiskt
Middagsalternativ: Buffé, Uteservering
Middagsalternativ: Buffé, Uteservering
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Vällagad mat som matchar andra restauranger med toppbetyg, personalens tips på maträtt blev lyckad. Mycket jäster så personalen hade det körigt, servicen blev lite lidande. Kul utbud på öl sorter. Klart värt ett besök.

Datum för besöket: mars 2018
Tack Patric A

Omdömet skrevs 15 mars 2018 från mobil enhet

Jag valde någon kycklingyoughurt på het panna med ris, supergott! & förrätt sallad med jättegod sås!

Datum för besöket: mars 2018
Tack Fräs Mandy Lane E
Omdömet skrevs 3 mars 2018

Jag köpte en vegetarisk rätt med curry, curryn bara rann runt på tallriken, smakade ingenting, och grönsakerna smakade... grönsaker. Inte alls imponerad.

Datum för besöket: april 2017
Tack Kullan01
Omdömet skrevs 27 januari 2018 från mobil enhet

4 st Kungsräkor sizlar för 249 kr känns löjlig . Små portion. Känns att de har inte konkurrenter i Borlänge

Datum för besöket: januari 2018
Tack Psota76
Omdömet skrevs 27 januari 2018 från mobil enhet

Jag har aldrig provat ngnting sämre. Inga riktiga kryddor. Beställde polak panir extra stark, fick en jätte dålig blandnign av sås med bara mjöl, nästan utan spenat och ingen chilli alls!! min sällskap också fick mat som inte ens påminnde om indiska rätter. Tackade bej och gick. Vilken besvikelse!

Datum för besöket: januari 2018
Tack sofiav540

Resenärer som tittade på Dala Indiskt Kok tittade också på

Borlänge, Dalarnas län

Besökt Dala Indiskt Kok? Berätta vad du tyckte!