“Trevligt och personligt!”

Broby Gästgivaregård
Rankad som nr 1 av 1 Barer och pubar i Sunne
Omdömet skrevs 13 augusti 2021 från mobil enhet

Mysigt och verkligen trevlig och tillmötesgående personal. De fixade så vi fick ett lite större rum med ytterligare en extrasäng då vi är fem, massor med extra kuddar, täcken och handdukar fanns när vi kom. Mjuka sängar och lite ”gamla” rum men verkligen så mycket trevligare i jämförelse med en jätteanläggning till hotell. Frukosten var generös och väldigt god. Gott om sittplatser både inne och ute så det var inte trångt.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Terese078

Omdömet skrevs 15 juli 2020 från mobil enhet

Charmigt gästgiveri med personligt bemötande. Bra sängar i rum och badrum med äldre men helt ok standard inkl AC. Utmärkt frukost, ex
perfekt löskokt ägg med såväl sill som najadlax. Allt av god kvalite.

Datum för besöket: juli 2020
Tack marialM6668OS
Omdömet skrevs 5 september 2019 från mobil enhet

Målet var att se Västanå teaterns senaste uppsättning Eddan. Teatern ligger några km söder om Sunne invid Rottneros parken. Vi var tre par som var på vift. Vi hittade gästgivaregården på Booking.com men ringde direkt till hotellet och hörde oss för. De erbjöd ett teaterpaket så vi slog till. 3.195:- för två nätter inkl frukost, trerätters middag ankomstkvällen, busstransport till teatern, inträdet till teatern inkl pausmat, ostbuffe’ med vin väl tillbaka från teatern, inträde till ngn museum en av dagarna - vi var på Mårbacka. Fantastiskt pris för allt detta!! Maten var helt ok på hotellet o bra sängar var det. Trevlig personal. Hotellet kan varmt rekommenderas!

Datum för besöket: augusti 2019
Tack ClasA14
Omdömet skrevs 16 januari 2019

Ett trevligt hotell med fantastiska rum och god mat. Dessutom trevligt bemötande! Jag rekommenderar till fullo detta mysiga hotell i Sunne centrum.

Datum för besöket: januari 2019
Tack Curth S
Omdömet skrevs 19 september 2018

En hel grupp som berömde den fantastiska gösen, som smakade utsökt och var vackert upplagd. Bra service.

Datum för besöket: oktober 2017
Tack annaG4760NP

Resenärer som tittade på Broby Gästgivaregård tittade också på

Sunne, Värmlands län

Besökt Broby Gästgivaregård? Berätta vad du tyckte!