Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
an0nymare

Good and bad

Omdöme om Selma Spa
4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 9 okt. 2022
Bra mat, men hemsk ljumiljö.
Helt ok rum, men dåligt med fungerande eluttag. Idiotiskt att ha torkställ ovanför toalettpapper när man är ett spa. Var ska jag hänga den blöta baddräkten?
Konferenslokalen hade inte tillräcklig ventilation för antalet deltagare.
Datum för vistelsen: oktober 2022
4,0 av 5 bubblorRenlighet
5,0 av 5 bubblorService
4,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Ser du något problem med det här omdömet?
Lars Klinghagen, General ManagerSelma Spa, svarade på det här omdömet
Svarade 26 okt. 2022
Tack för bra feedback och det tar jag vidare! Hoppas få välkomna dig åter när det passar.
1 496 kr
2.1 km från Selma Spa
8.8 km från Selma Spa
Visa fler hotell i Sunne
Omdömet skrevs 3 oktober 2022

Dålig service i restaurangen. spat kändes som ett badhus, poolerna var kalla, pratade med många som upplevde samma, folk hoppade, dök, lekte runt i poolerna, ingen spa känsla för 5 öre, kommer inte åka tillbaks

Datum för vistelsen: oktober 2022
1  Tack lovisam849
Lars Klinghagen, General Manager på Selma Spa, svarade på det här omdömetSvarade 12 oktober 2022

Tack Lovisa för din feedback och ledsen för att vi ej uppfyllde era förväntningar, tar din feedback vidare och ser till att bli bättre!

Omdömet skrevs 2 oktober 2022

Mycket fina och fräscha lokaler, trevlig personal, mycket bra mat och bra pass. Värt ett besök!
Ett minus var väldigt tunga dörrar i hotelldelen utan möjlighet till elektronisk öppning. Fanns heller inte möjlighet att låsa in värdesaker på rummet.

Tack KMarie321

Tack Marie för ditt fina omdöme och bra feedback. Tar feedback vidare och önskar er välkommen åter när det passar längre fram!

Omdömet skrevs 27 september 2022

Hunden fick otroligt bra mottagande. Vi firade förlovning och hade räknat med spendera på behandlingar men fanns endast massage. Smutsiga kläder, fattades saker på rum, saknades bastu o pool. Trevlig personal

Tack eholmback
Lars Klinghagen, General Manager på Selma Spa, svarade på det här omdömetSvarade 28 september 2022

Tack för feedback och vi hade lilla poolen utomhus stängd pga färre gäster & energibesparing, men den stora utomhuspoolen med 37 grader varmt vatten var öppen, ledsen för att övriga behandlingar var fullbokade när ni kom hit. Vi tar till oss av din feedback och är tacksam för den!

Omdömet skrevs 15 september 2022 från mobil enhet

Fasansfull upplevelse!
anlände en varm högsommardag med två små barnbarn i vårt följe
Förhoppningen om luftkonditionering går det är fyrstjärniga hotell kom snabbt på skam Varför temperaturen på rummet höll sig närmare 30 än 25 grader. Därutöver stopp i handfatet och helt ostädat rum gjorde inte humöret bättre. Tyvärr hade vi bokat två nätter och ingenting blir bättre under tiden på hotellet.
Efter mycket palaverande och tidsutdräkt har hotellet besluta återbetala 1.000:- av de 4.500:- vi betalade för denna skräckupplevelse i ett mycket litet, glödhett, ostädat och allmänt sunkigt rum på ett hotell som borde renoverats för minst ett decennium sedan. Rimligt vore väl ändå att restituera hela beloppet för denna beklämmande hotellvistelse.

Rumstips: Avoid at all costs! Läs övriga resenärers omdömen om du inte tror mig!
Datum för vistelsen: juli 2022
Tack andersr985
Lars Klinghagen, Hotelldirektör på Selma Spa, svarade på det här omdömetSvarade 17 september 2022

Hej Anders, ledsen för att er upplevelse av oss under er vistelse, inte levde upp till er förväntan och att den kompensation ni fick, ej känns tillräcklig.
Vi önskar er en trevlig fortsättning på hösten.

Omdömet skrevs 11 september 2022

Vi var ett gäng på 10 personer som hade bokat 3 rätters, förrätten var smaklös, varmrätten var flankstek som var mest rått kött så vi fick be kocken steka på köttet mera. Vi blev inte ens frågade hur vi önskade köttet och att inte 1 drick ingick in 3 rätters som kostade närmare 600 kr för det fick vi betala separat.
Hur vi blev bemötta av en tjej i receptionen var under all kritik, fruktansvärt oprofessionellt och chockerande. Vi var 10 stycken som åkte därifrån och var mycket missnöjda med våran vistelse. Kommer ej återkomma dit igen eller rekommendera till någon.

Tack 642sofiat
Lars Klinghagen, Hotelldirektör på Selma Spa, svarade på det här omdömetSvarade 13 september 2022

Hej Sofia, ledsen för att ni var så missnöjda och att maten ej hade en stekhetas som ni önskade! Dryck ingår tyvärr aldrig i paket så där har kanske vi var otydliga. När det gäller bemötande från en receptionist, så det inte acceptabelt och det har vi lyft med vederbörande. Samtliga personer har ju blivit kompenserade med ett dagspa, så hoppas detta nu skall kännas lite bättre;)
Tack för feedback och vi ses.