2 personer tittar på det här hotellet
CheapTickets247 US$
Travelocity247 US$
Hurb255 US$
Omdömet skrevs 13 september 2021

Så opersonligt och kalt hotell. Ingen mys kånsla överhuvudtaget. Maten smakar ingenting och spa i tre h endast. Inte mycket folk med man kan lika gärna åka till en simhall för det va samma känsla INTE alls spa å mys som andra spahotell.

Tack 680jessica495
Omdömet skrevs 11 september 2021 från mobil enhet

Positivt med vistelsen:
Stora rymliga rum, vi bodde i standard rum. Fräscht badrum med dusch.
God service med glad och trevlig personal.
Härlig avslappnade behandling Aromamassge (Kostar extra och bokas separat)
Fin infintypool utomhus med utsikt över sjön Fryken i spaavdelningen.
Lagom med folk i spaavdelningen.

Mindre positivt:
Inte så hög mysfaktor vare sig i hotellrummet eller spaavdelningen. Stämning som på all inclusive hotell med folk som lägger sina handdukar på vilstolarna för att boka dem.Dålig lukt i korridorerna till rummen. Hela hotellet känns rätt trött och slitet. Behov av uppfräschning för att kunna konkurrera med andra betydligt bättre spaanläggningar.
Frukosten är ok men inget som sticker ut.
Middags menyn som ingår i spapaketet är inget att skryta med. Tråkigt och smaklöst rakt igenom, en riktig besvikelse.
Omgivningen runt anläggningen är trist och erbjuder inget att utforska.

Summa summarum mycket medelmåttigt och det finns betydligt bättre ställen att spendera pengarna på!

1  Tack hellelelle79
Omdömet skrevs 6 september 2021

Hotellet ligger vackert vid Fryken och spaavdelning är väl själva uspen. Men middagen blev en besvikelse. Råvarorna som röding och sparris mm var korrekt tillagade men med mycket liten smak och rädisorna smakade gammalt. Vi prövade flera förrätter som var lika menlösa. Efterrätten var ok men inget att skriva hem om. Som en sämre kvarterskrog. Vi hade högre förväntningar än så. Vinet vi rekommenderades var dock utmärkt. Rummen hade mycket avskada kanter på inredning och korridorerna behövde akut målas och spacklas. Som på ett hårt slitet motorvägshotell. Synd. Vi hade hört så gott av vänner om Selma spa som bott där för några år sen. Kanske pandemin fått hotellet att gå ned sig?

Tack Resvan2021
Omdömet skrevs 1 september 2021

Fint spahotell i sin helhet! Mycket trevlig personal med gott bemötande! God trerättersmiddag och frukostbuffé. Fräsch spaavdelning med flera bastun samt bad ute och inne. Suverän smoothie i baren. Fin utsikt från hela hotellet!

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack jeanettelundwall72
Omdömet skrevs 21 augusti 2021

Vi serverades mat med mögel på förätten, min huvudrätt kom ut med ingredienser jag inte tål, som jag både mailat om innan samt dubbelkollat med servis och kök att det skulle vara fritt från. min vänninas rätt kom ut ofullständig, hon fick endast stuvad blomkål. Vi fick tillkalla service vid flertalet ggr pga detta med otillfredställande resultat. KOmmunikationen/relationen mellan kök och servis upplevs dålig, är personalen sönder stressad? hur är deras arbetsmiljö egentligen? Upplevelsen var skrattretande. Det var väldigt trångt både i spa delen (trots att man får boka tid) och ännu trängre i omklädningen sen. omöjligt att hålla säkra avstånd. Otryggt.

Plus: utedelen på spa har blivit riktigt bra, personalen i baren var oerhört hjälpsam och trevlig!

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack jonnasresor