Trip.com
Travelocity
Orbitz.com
Hurb255 US$
Omdömet skrevs 1 september 2021

Fint spahotell i sin helhet! Mycket trevlig personal med gott bemötande! God trerättersmiddag och frukostbuffé. Fräsch spaavdelning med flera bastun samt bad ute och inne. Suverän smoothie i baren. Fin utsikt från hela hotellet!

Tack jeanettelundwall72
Omdömet skrevs 21 augusti 2021

Vi serverades mat med mögel på förätten, min huvudrätt kom ut med ingredienser jag inte tål, som jag både mailat om innan samt dubbelkollat med servis och kök att det skulle vara fritt från. min vänninas rätt kom ut ofullständig, hon fick endast stuvad blomkål. Vi fick tillkalla service vid flertalet ggr pga detta med otillfredställande resultat. KOmmunikationen/relationen mellan kök och servis upplevs dålig, är personalen sönder stressad? hur är deras arbetsmiljö egentligen? Upplevelsen var skrattretande. Det var väldigt trångt både i spa delen (trots att man får boka tid) och ännu trängre i omklädningen sen. omöjligt att hålla säkra avstånd. Otryggt.

Plus: utedelen på spa har blivit riktigt bra, personalen i baren var oerhört hjälpsam och trevlig!

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack jonnasresor
Omdömet skrevs 18 augusti 2021 från mobil enhet

Rymligt rum med sköna sängar. Lagomt med gäster i poolområdet på vår spatid där man kunde använda alla faciliteter utan att trängas. Det finns många träningspass att välja på för den som vill träna och sköna behandlingar att välja på. Vi valde inte att äta på restaurangen denna gången utan åt mat i baren vilket var jättegott. Frukosten är väldigt bra med allt du behöver för att få en bra start på dagen. Man är verkligen skön och avkopplad i kropp och själ efter en vistelse här och kommer snart tillbaka ‍♀️

Tack 566ceciliah
Omdömet skrevs 18 augusti 2021

Mycket trevlig vistelse och spaavdelningen var en fantastisk upplevelse med alla olika poolsorter ute och inne.
Hotellrummet mycket fräscht och inredningen i rum och badrummet kändes lyxigt.
Trevlig upplevelse

Tack tate68
Omdömet skrevs 17 augusti 2021 från mobil enhet

På genomresa med husbil, hade bokat middag i restaurangen. Vi fick inte stå på deras parkering över natten då det endast var för deras gäster.
Vi ordnade det på annat vis.
I restaurangen fick vi ett fönsterbord för två. Vissna och utblommade växter på borden utanför på altanen. Lampsladdar som hängde på trekvartslånga. Upplevelsen där kändes som ett gammalt konferenshotell.
Servitrisen var inte uppdaterad på vin- och öllistan. Hon visste inte hur den lokala ölen smakade. Champagnen hade hon inte heller nån aning om den var torr elller halvtorr. ”jag har aldrig öppnat den här sorten”
Oxfilén beställdes som medium men serverades som rare. Ingen kommentar om den anmärkningen.
Tja fanns ju en del att önska.

Tack Inger H