Vi ser att du anvÀnder en webblÀsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske dÀrför inte visas som den ska.Vi stöder följande webblÀsare:
De lÀgsta priserna för din vistelse
Trip.com
Kostnadsfri avbokning till den 21-09-26
Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Priserna tillhandahÄlls av vÄra partner och Äterspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som vÄra partner kÀnner till. Mer information finns hos vÄra partner.
SÄ hÀr pÄverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i nÀrheten
ResenÀrstyp
Tid pÄ Äret
SprÄkAlla sprÄk
Fler sprÄk
LÀs vad resenÀrer sÀger:
6–11 av 932 omdömen

Mycket trevlig vistelse och spaavdelningen var en fantastisk upplevelse med alla olika poolsorter ute och inne.
Hotellrummet mycket frÀscht och inredningen i rum och badrummet kÀndes lyxigt.
Trevlig upplevelse

• LĂ€ge
Omdömen sammanstÀlls i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack tate68
Detta Àr ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs för 4 veckor sedan frÄn mobil enhet

PÄ genomresa med husbil, hade bokat middag i restaurangen. Vi fick inte stÄ pÄ deras parkering över natten dÄ det endast var för deras gÀster.
Vi ordnade det pÄ annat vis.
I restaurangen fick vi ett fönsterbord för tvÄ. Vissna och utblommade vÀxter pÄ borden utanför pÄ altanen. Lampsladdar som hÀngde pÄ trekvartslÄnga. Upplevelsen dÀr kÀndes som ett gammalt konferenshotell.
Servitrisen var inte uppdaterad pĂ„ vin- och öllistan. Hon visste inte hur den lokala ölen smakade. Champagnen hade hon inte heller nĂ„n aning om den var torr elller halvtorr. ”jag har aldrig öppnat den hĂ€r sorten”
Oxfilén bestÀlldes som medium men serverades som rare. Ingen kommentar om den anmÀrkningen.
Tja fanns ju en del att önska.

Tack Inger H

Hade hört mycket om Selma Spa men blev vÀldigt besviken. Hotellet var slitet och skulle behöva en uppfrÀschning. Hade bokat 3-rÀtters middagen. Skulle vilja ha ytterligare ett alternativ till huvudrÀtten, fisk/fÄgel och inte bara kött och vegetariskt. Köttet som serverades bestod endast utav en stor fett klump. NÀr vi framförde klagomÄl sÄ plockades inte tallriken ut, utan personalen kom in med en ny bit pÄ en assiett som föstes över pÄ tallriken. Hela hotellet fick man kÀnslan av FinlandsbÄt. Vid utcheckningen var vi flera som checkade ut och ingen hade en nota som stÀmde, alla var det fel pÄ

Tack mita407
Omdömet skrevs för 5 veckor sedan frÄn mobil enhet

En synnerligen medelmÄttig, sliten, omodern och förÄldrad Spa anlÀggning.

KĂ€nns mer som ett öststatssanatorium Ă€n ett svenskt spa. Menyn Ă€r ett skĂ€mt. Ingen mysfaktor i de gemensamma utrymmen, gröna ytor omkring byggnaden bestĂ„r av en grĂ€smatta och parkering. LandsvĂ€g utanför fönstren

Vid huvudentren möts man av en sliten matta och pĂ„taglig klordoft. Ingen verkar anstrĂ€nga sig dĂ€r dĂ„ det Ă€ndĂ„ Ă€r mycket folk
. eller?

En flÀsksida med svÄl som paradrÀtt pÄ den sÀrskilt komponerade spa menyn, kaffet som serveras svalt och orutinerad personal Àr bara nÄgra fÄ exempel som visar behovet för att Selma Spa skall gÄ in i 2000-talet.

Ny manager och styrning behövs.

Rumstips: MÄnga Äker dit och verkar trivas, eller bestÀmmer sig för det, eller har inga andra referenser.För mig-inte vÀrt att lÀgga tid eller pengar.
Restyp: Reste med vÀnner
Tack Competensa
Omdömet skrevs 11 augusti 2021

Slitna rum och inte sÄ trevliga/mysiga. Toaletten pÄ rummet var vÀldigt fin. Spat var toppen och Àven middagen pÄ kvÀllen. Frukosten var helt okej men inget som stack ut och ganska rörigt i matsalen under tiden vi var dÀr.

1  Tack sabinal937