Kostnadsfri avbokning till den 21-10-02
Boka nu, betala på plats
Trip.com
Kostnadsfri avbokning till den 21-10-03
CheapTickets229 US$
Travelocity229 US$
Orbitz.com229 US$

På genomresa med husbil, hade bokat middag i restaurangen. Vi fick inte stå på deras parkering över natten då det endast var för deras gäster.
Vi ordnade det på annat vis.
I restaurangen fick vi ett fönsterbord för två. Vissna och utblommade växter på borden utanför på altanen. Lampsladdar som hängde på trekvartslånga. Upplevelsen där kändes som ett gammalt konferenshotell.
Servitrisen var inte uppdaterad på vin- och öllistan. Hon visste inte hur den lokala ölen smakade. Champagnen hade hon inte heller nån aning om den var torr elller halvtorr. ”jag har aldrig öppnat den här sorten”
Oxfilén beställdes som medium men serverades som rare. Ingen kommentar om den anmärkningen.
Tja fanns ju en del att önska.

Tack Inger H
Omdömet skrevs 15 augusti 2021

Hade hört mycket om Selma Spa men blev väldigt besviken. Hotellet var slitet och skulle behöva en uppfräschning. Hade bokat 3-rätters middagen. Skulle vilja ha ytterligare ett alternativ till huvudrätten, fisk/fågel och inte bara kött och vegetariskt. Köttet som serverades bestod endast utav en stor fett klump. När vi framförde klagomål så plockades inte tallriken ut, utan personalen kom in med en ny bit på en assiett som föstes över på tallriken. Hela hotellet fick man känslan av Finlandsbåt. Vid utcheckningen var vi flera som checkade ut och ingen hade en nota som stämde, alla var det fel på

Tack mita407
Omdömet skrevs 14 augusti 2021 från mobil enhet

En synnerligen medelmåttig, sliten, omodern och föråldrad Spa anläggning.

Känns mer som ett öststatssanatorium än ett svenskt spa. Menyn är ett skämt. Ingen mysfaktor i de gemensamma utrymmen, gröna ytor omkring byggnaden består av en gräsmatta och parkering. Landsväg utanför fönstren…

Vid huvudentren möts man av en sliten matta och påtaglig klordoft. Ingen verkar anstränga sig där då det ändå är mycket folk…. eller?

En fläsksida med svål som paradrätt på den särskilt komponerade spa menyn, kaffet som serveras svalt och orutinerad personal är bara några få exempel som visar behovet för att Selma Spa skall gå in i 2000-talet.

Ny manager och styrning behövs.

Rumstips: Många åker dit och verkar trivas, eller bestämmer sig för det, eller har inga andra referenser.För mig-inte värt att lägga tid eller pengar.
Tack Competensa
Omdömet skrevs 11 augusti 2021

Slitna rum och inte så trevliga/mysiga. Toaletten på rummet var väldigt fin. Spat var toppen och även middagen på kvällen. Frukosten var helt okej men inget som stack ut och ganska rörigt i matsalen under tiden vi var där.

1  Tack sabinal937
Omdömet skrevs 10 augusti 2021 från mobil enhet

Mycket trevlig personal, trevligt att kunna beställa vid poolen via en app. Det som drog ner vistelsen va restaurangen. Rund liten tallrik med en stor pommes frites korg på som gjorde det svårt att äta. Flyttar man korgen blir hela borde såsig. Avlång tallrik behövs om den idéen ska funka. Personal okunnig vid serveringen. Behövs någon som dirigerar dom, lär dom hur man ska server och hur man ska duka. Alldeles för mycket som saknades på menyn. Nån sak kan saknas, men inte flera drycker, framför allt ordet rekommenderar till maten. Nån ansvarig borde kunna trycka ut menyer och ändra vid behov. Tror att det saknas utbildad personal som leder dom andra. Med små medel borde det kunna bli superbra :)

Rumstips: Kom I tid om du vill ha plats inomhus vid poolen
Tack marcus r