Kostnadsfri avbokning till den 21-11-06
Travelocity247 US$
Hurb255 US$
1924 av 941 omdömen
Omdömet skrevs 11 augusti 2021

Slitna rum och inte så trevliga/mysiga. Toaletten på rummet var väldigt fin. Spat var toppen och även middagen på kvällen. Frukosten var helt okej men inget som stack ut och ganska rörigt i matsalen under tiden vi var där.

1  Tack sabinal937
Omdömet skrevs 10 augusti 2021 från mobil enhet

Mycket trevlig personal, trevligt att kunna beställa vid poolen via en app. Det som drog ner vistelsen va restaurangen. Rund liten tallrik med en stor pommes frites korg på som gjorde det svårt att äta. Flyttar man korgen blir hela borde såsig. Avlång tallrik behövs om den idéen ska funka. Personal okunnig vid serveringen. Behövs någon som dirigerar dom, lär dom hur man ska server och hur man ska duka. Alldeles för mycket som saknades på menyn. Nån sak kan saknas, men inte flera drycker, framför allt ordet rekommenderar till maten. Nån ansvarig borde kunna trycka ut menyer och ändra vid behov. Tror att det saknas utbildad personal som leder dom andra. Med små medel borde det kunna bli superbra :)

Rumstips: Kom I tid om du vill ha plats inomhus vid poolen
Tack marcus r
Omdömet skrevs 8 augusti 2021

En Spa vistelse på Selma Spa.

Helt ok även om det inte helt levde upp till förväntningarna.

En Spatid på ankomstdagen ingick men det gick inte att använda Spa på morgonen avresedagen.
Kaffe och te fick man betala extra för. Min erfarenhet är att det brukar ingå i priset

Bra rum med sköna sängar!

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Rolsch
Omdömet skrevs 6 augusti 2021

Man kliver in genom dörrarna till det stora hotellet. Möts av en trött receptionist. Minimalt med information. Fick vänta på förrätten i 1 timme. Dryck kom efter maten. Dålig service på personal. Alla såg trötta och slitna. Kommer förmodligen inte återvända och kommer inte rekommendera till vänner och bekanta. Är man villig att betala 12.000 för den upplevelsen så är det väl ok. Men jag tyckte tyvärr att det var pengar i sjön.

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack nataliebrodin
Omdömet skrevs 6 augusti 2021

Vi ägnade en stor del av tiden här till att dividera om tider. Har du t ex inte bokat tid för frukost innan du kommer till hotellet blir du utan frukost och personalen tycker att det är ditt eget fel. Vi beställde kött medium i restaurangen och fick well done. Personalen förklade då att det är standard och att köket gör samma till alla. Och så fortsatte det.

Tack JustAnotherSignature