2 personer tittar på det här hotellet
CheapTickets247 US$
Travelocity247 US$
Hurb255 US$
Omdömet skrevs 6 augusti 2021

Vi ägnade en stor del av tiden här till att dividera om tider. Har du t ex inte bokat tid för frukost innan du kommer till hotellet blir du utan frukost och personalen tycker att det är ditt eget fel. Vi beställde kött medium i restaurangen och fick well done. Personalen förklade då att det är standard och att köket gör samma till alla. Och så fortsatte det.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack JustAnotherSignature
Omdömet skrevs 4 augusti 2021 från mobil enhet

Det var som att kliva in i -80 talet och en finlandsfärja.
Vänlig personal men inget mer. 2tim tid i spa som måste bokas likaså med restaurangen. Maten tråkig och 3-rätters var absolut inte värd priset. Flera runt oss fick skicka ut köttet då kocken tydligen hade svårt med stektiden…dvs alla fick well done.
Rummen bättre upplevelse med sköna sängar.

Rumstips: Om du väljer selmaspa sänk förväntningarna
Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack T2860CLmariaa
Omdömet skrevs 1 augusti 2021

Vi hade rest från Stockholm för att avnjuta en natt på Selma Spa i Sunne. Att dömma från läge, bilder och tidigare recensioner så var vi väldigt förväntansfulla.

Väl framme på hotellet på väg till rummet var det första som vi noterade lukten från mattorna i korridoren. Känslan vi fick var att man förmodligen inte rengjort eller bytt mattor på tok för lång tid.

RUMMET
Rummet var ok. Det enda vi kan anmärka på är faktum att vi inte hade fått några hygienartiklar på rummet och fikapaketet vi beställt till rummet kom utan bestick vilket gjorde det hela lite omständigt och äta.

SPA/POOL
Ett helt ok spa/pool område helt klart bättre utomhus än inomhus. Ångbastun var inte ingång (fanns ingen skylt eller liknande som förklarade varför)

MIDDAGEN
Vi hade tagit "sommar sommar sol" paketet, men upplevelsen på middagen var "regn regn mörker"., I särklass den mest smaklösa 3-rättersmiddagen vi någonsin haft. Och då heter restaurangen också Smak vilket gör det hela ännu mer ironiskt. Vi valde efter huvudrätten att lämna eftersom vi inte längre stod ut med bullret (ljudnivån) och de obefintliga smakerna i maten. Notera att 3-rättersmiddagen enligt menyn låg på 495kr/person - och då förväntar man sig mer...mycket mer

Personalen var annars väldigt trevliga och tillmötesgående.

Tack jonaseyob
Omdömet skrevs 1 augusti 2021

Fint poolområde med vacker utsikt över Frykensjöarna, bra service som ges av vänlig personal, rymliga rum och badrum med bra avställningsytor och krokar att hänga upp handdukar och necessären på. Bra frukost.

Tack Lena55u
Omdömet skrevs 30 juli 2021

Positivt överraskade över detta SPA-hotell med hög servicefaktor. Vackert läge med utsikt över Fryken. Välj gärna denna utsikt vid rumsbokningen och vån 3 eller högre. Det som kan förbättras är städningen av rummen. God mat och mysig lounge/bar att hänga i innan middagen. Fina besöksmål i omgivningarna är ett plus.

2  Tack pcleha