SPARA 12 US$
Boka nu, betala på plats
Orbitz.com239 US$
CheapTickets239 US$
Trip.com251 US$

Var så förväntansfull innan vårt besök till hotellet men strax vid entrén anade jag oråd. Stora blomkrukor var inte als välkomnande med vissna blommor i. Rummet var godkänt men inte mer än så. Damm under byrån, en tavla som ligger snett bakom TV medans resten av väggen gapade tom. Badrummet var fint dock med fina handdukar och lyxiga dusch-och kroppskräm. Rummet städas inte varje dag pga. Corona som förklaring.
Frukost var helt ok, men totalt oaptitlig äggröra och pannkakor. Matsalen var inte trevlig als med gamla bord och smutsiga sittdynor.
Spaavdelning var trevlig, men väldigt liten. Dessutom kan man bara vara ett par timmar på spa vilket bokas i förväg.
Hela hotellet behöver en rejäl uppfräschning och renovering.

Omgivningen är jättefin med fina promenadstreckor.

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack MelihaL
Omdömet skrevs 2 maj 2021

Jag tycker inte att serverar pomme till oxfilé. Det ska vara potisgratängen eller klyftpotatis. Pomme är som gå äta på Max heller sibylla.mm. Det ska finnas handsprit på rummen under Corona. Mindre schampo och balsam flaskor under Corona. Så varje gäst får egna flaskor.

Tack petterrobert
Omdömet skrevs 28 april 2021

Väldigt lugn atmosfär. Fräscht och fint. Inte så mycket folk (restriktioner). Avslappnande vistelse. Middagen var färdigsatt meny (2 val, kött och vegetarisk) men bra kvalité. Mycket trevlig och tillmötesgående personal!

Tack janiha
Omdömet skrevs 26 april 2021

Superb service och tryggt arrangerat spaande samt middag. Fina utomhuspooler och uteområde med uppvärmda pooler och inne ett bastuområde som man tryggt kunde nyttja då man var bokad på spatider så det inte blev för många personer. Rummen hade utsikt över Fryken och var nyrenoverade.

Tack 300_san
Eline Dahlstedt, Gästservice/reception på Selma Spa, svarade på det här omdömetSvarade 28 april 2021

Tack för ni har besökt oss och kul att läsa att ni haft det bra!

Ni är varmt välkomna tillbaka vid ett annat tillfälle!

Omdömet skrevs 20 april 2021

Vi är supernöjda med vårt besök på Selma Spa. Personalen var väldigt trevlig under hela vistelsen. Väldigt fin miljö och god mat i restaurangen. Frukostbuffén hade mycket bra utbud och var supergod! Kommer självklart att åka tillbaka snart igen!

Tack almastrandh

Hej Alma,

Stort tack för att besök oss här på Selma Spa, och tack för att ni har tagit er tid att ge oss feedback!
härligt och se att ni haft en bra vistelse hos oss, ni är varmt välkomna tillbaka!

Ha det gott så så länge!