Travelocity
Orbitz.com
eDreams
StayForLong
Omdömet skrevs 2 maj 2021

Jag tycker inte att serverar pomme till oxfilé. Det ska vara potisgratängen eller klyftpotatis. Pomme är som gå äta på Max heller sibylla.mm. Det ska finnas handsprit på rummen under Corona. Mindre schampo och balsam flaskor under Corona. Så varje gäst får egna flaskor.

Tack petterrobert
Omdömet skrevs 28 april 2021

Väldigt lugn atmosfär. Fräscht och fint. Inte så mycket folk (restriktioner). Avslappnande vistelse. Middagen var färdigsatt meny (2 val, kött och vegetarisk) men bra kvalité. Mycket trevlig och tillmötesgående personal!

Tack janiha
Omdömet skrevs 26 april 2021

Superb service och tryggt arrangerat spaande samt middag. Fina utomhuspooler och uteområde med uppvärmda pooler och inne ett bastuområde som man tryggt kunde nyttja då man var bokad på spatider så det inte blev för många personer. Rummen hade utsikt över Fryken och var nyrenoverade.

Tack 300_san
Eline Dahlstedt, Gästservice/reception på Selma Spa, svarade på det här omdömetSvarade 28 april 2021

Tack för ni har besökt oss och kul att läsa att ni haft det bra!

Ni är varmt välkomna tillbaka vid ett annat tillfälle!

Omdömet skrevs 20 april 2021

Vi är supernöjda med vårt besök på Selma Spa. Personalen var väldigt trevlig under hela vistelsen. Väldigt fin miljö och god mat i restaurangen. Frukostbuffén hade mycket bra utbud och var supergod! Kommer självklart att åka tillbaka snart igen!

Tack almastrandh

Hej Alma,

Stort tack för att besök oss här på Selma Spa, och tack för att ni har tagit er tid att ge oss feedback!
härligt och se att ni haft en bra vistelse hos oss, ni är varmt välkomna tillbaka!

Ha det gott så så länge!

Omdömet skrevs 14 april 2021

Vi har haft två härliga dagar på Selma spa och det mesta var bra. God frukost, stort rent rum, härlig utsikt. Pga corona var det gott om plats i spa-delen. Det riktigt negativa var att det inte fanns gratis kaffe, varken på rummet eller i allmänna utrymmen. Detta kändes mycket snålt.

Tack T7462VGevam

Tack för att ni har besök oss på Selma Spa.
härligt och höra att ni haft det bra hos oss och vi hoppas på att få välkomna er igen.