• Pool
  • Restaurang
Grona Lena(Sunne)
Omdömet skrevs 2 januari 2018

Bokade ett mellandagspaket och spenderade två nätter på Selma Spa där vi tyckte att vi fick väldigt mycket för pengarna. Fin och trevllig anläggning med bra rum. Stort plus till personalen som rakt igenom var glada och trevliga samt hade fokus på service. Vi tränade dubbla pass båda dagarna vilket var bra med ett litet minus för att ett av passen blev inställt men sånt får man räkna med. Maten var väldigt bra och det fanns lagom mycket att välja på. Spa-delen har mer fokus på bad än spa och duscharna är ett förbättringsområde. Svåra att hantera och dåligt. I övrigt är vi väldigt nöjda.

1  Tack Jan M
SelmaSpaMgt, Chef på Selma Spa, svarade på det här omdömetSvarade 3 januari 2018

Hej och tack för din återkoppling.
Härligt att ni hade det bra hos oss under er vistelse och att era förväntningar infriades till fullo.
Tack för återkopplingen av duscharna, jag ska genast prata med vår fastighetsavdelning så det rättas till.

Varmt välkommen tillbaka till oss

Omdömet skrevs 2 januari 2018

Restaurangen höll måttet flera gånger om. Personalen var otroligt trevlig och kocken hade gjort en bra meny med god dryck till. Serveringen sköttes smidigt och snyggt. Bemötandet från personalen i receptionen var dåligt, det förstörde mycket av vistelsen.

1  Tack frjo843

Hej tack för din feedback.
Vad glad jag blir att maten och drycken smakade bra och att ni tyckte personalen var tillmötetsgående.
Tack också för dina synpunkter angående vår service i receptionen. Jag kommer givetvis ta upp det på nästa kvalitetsmöte för att hör vad som kunde ha gått snett.

Än en gång tack för din feedback och varmt välkommen tillbaka till oss i framtiden

Omdömet skrevs 28 december 2017

Fräscht och modernt SPA som har ett lyckat julpaket för hela familjen. Rummen var stora, välutrustade, nyrenoverade och fräscha. Gym, pool och träningspass ingick och var anpassade till hela familjen.

• Bodde här: december 2017, reste med familjen
1  Tack Asaskogsfors
SelmaSpaMgt, Chef på Selma Spa, svarade på det här omdömetSvarade 2 januari 2018

Hej
Tack för din fina utvärdering.
Underbart att ni hade det bra hos oss och att era förväntningar infriades till fullo.
Jag önskar er varmt välkommen tillbaka till oss i framtiden.

Omdömet skrevs 27 december 2017

bra men kan bli perfect.
duscharna på badanläggningen borde bytas svåra att använda samt svåra att reglera.
Utomhuspoolen var bättre förr.lite varma rum svårt att reglera värme/kyla.
Saknar fikabordet som ni hade på eftm. förr

• Bodde här: december 2017, reste med familjen
Tack Mario M
SelmaSpaMgt, Chef på Selma Spa, svarade på det här omdömetSvarade 28 december 2017

Hej och tack för din återkoppling.
Tack också på dina synpunkter på pool, och duschar. jag ska prata med berörda snarast.
Jag vill passa på att önska dig varmt välkommen tillbaka i framtiden.

Omdömet skrevs 20 december 2017

fräsch och fin anläggning som inte sticker ut..supertrevlig personal, fina rum. har egentligen bara ett minus. avsaknad av ett bättre frukt och kaffebord för övernattande gäster som inte ingår i ett företagsevent. har man lång väg att åka är andra alternativ lika bra.

Tack 99mats
SelmaSpaMgt, Chef på Selma Spa, svarade på det här omdömetSvarade 21 december 2017

Hej och tack för din utvärdering.
Vad glad jag blir att du hade det bra här hos oss.
Jag tar till mig dina synpunkter på ett kaffebord och även frukt. Jag vill samtidgit passa på att berätta ifall du inte såg att vår Lounge är öppen dagligen där man kan köpa kaffe, smoothie fruktdrinkar etc.

Tack än en gång för din utvärdering och jag vill passa på att önska dig varmt välkommen tillbaka till oss i framtiden.