“Goda burgare och häftig miljö ”
Omdöme om Diner 45

Diner 45
Rankad som nr 1 av 1 Smått och gott i Sunne
Kök: Amerikanskt

Goda burgare, pommes frites och kul inredning. Det var rent och fräscht samt trevlig personal dessutom.

Datum för besöket: maj 2021
Tack Zettermark_01

Omdömet skrevs 26 februari 2021

Jättegoda burgare, helt klart den bästa pulled pork burgare jag käkat! Härligt att komma in den miljön också.

Datum för besöket: februari 2021
Tack R4985POdavide
Omdömet skrevs 29 september 2020 från mobil enhet

Miljön är nog det bästa här. Sonen åt en långbakad högrev. Serverades med en sky, sallad och pommes. Hade nog sett en sjyst glace/bbq-sås eller ngt som lyfte rätten och gav den mer karaktär. Kokt kött blir mest..kokt kött.

Min pulled porkburgare lyfte inte. Erbarmerligt hamburgerbröd 2020! Slabbig dressing, inget står ut.

Tyvärr är det väldigt tunnsått med matställen på E45 en söndag så..

Datum för besöket: september 2020
Tack 243haraldb
Omdömet skrevs 31 augusti 2020

En av oss beställde burgare, den andre en Angus Sirloin Steak. Burgaren var alltigenom helt perfekt, en av dom bästa burgarna i Sverige. Den lilla tillbehörsskålen med 1/8 av en saltgurka, och ett smakprov av cole slaw, kunde gott ha fått varit lite större. Det är ganska så häftiga priser här, och som sagt - burgaren var god, men det kändes som man snålar med tillbehören.
Steaken var sällskapets miss att beställa, helt klart lagas goda burgare här, men hela köttbitar klarar man inte av något vidare, köttet var senigt, och lagat till "well done" trots beställt till medium...men presentationen på tallriken lockade ögat iallafall.
Men vårt tips här är att hålla sig till burgarna på menyn.

Datum för besöket: augusti 2020
1  Tack Christer J
Omdömet skrevs 29 augusti 2020 från mobil enhet

Vem hade trott att det fanns ett sånt här ställe mitt ute i ingenstans. Genomtänkt och god snabbmat med flera veganska alternativ! Känns väldigt amerikanskt och inredningen doftar 50-tal. Värt ett stopp!

Datum för besöket: augusti 2020
1  Tack Karolina G

Resenärer som tittade på Diner 45 tittade också på

Sunne, Värmlands län

Besökt Diner 45? Berätta vad du tyckte!