Omdömet skrevs 22 november 2017

Bokade två dygn och helt galet nöjd! Mysigt,stiliga rum,rent,fina toaletter/dusch,sköna sängar,lugnt,finns allt man behöver trevliga ägare!
Sov som en prinsessa!
Ska återkomma nu i sommar och kan verkligen rekommendera det,tveka inte BOKA PROSTGÅRDEN!

Rumstips: Underbar utsikt över ån,bodde i övre gavelrummet
Datum för vistelsen: november 2017
Restyp: Reste ensam
Tack Maud H
Richard P, Ägare på Prostgården, svarade på det här omdömetSvarade 23 november 2017

Tack för de fina orden Maud! Det var trevligt att ha dig här. Välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 11 oktober 2017 från mobil enhet

Perfekt B&B vackert belägen med sjöutsikt och Sunne vackra kyrka. Så personligt och avkopplande. Perfekt för min resa för att besöka Mårbacka och där uppleva en fantastisk guidning. Vädret var också skönt. Kunde sitta ute i den sköna naturen. Och frukosten var också god. Med hemgjord sylt! Rekommenderas!

Restyp: Reste ensam
Tack UllaM91
Omdömet skrevs 18 september 2017

Vi sov här en natt med anledning av en släktträff. Överallt var det fräscht och välordnat. Bra sängar med tillbehör. Fina rum att vistas i. Familjärt i sin atmosfär. Vackert beläget vid Fryken. Bra frukost. Kan verkligen rekommenderas! Myra

Datum för vistelsen: september 2017
Tack _myraekstrom
Richard P, Ägare på Prostgården, svarade på det här omdömetSvarade 19 september 2017

Tack så mycket för de fina orden! Det var trevligt att ha er här.

Omdömet skrevs 18 augusti 2017 från mobil enhet

Andra gången gillt ett par nätter på Prostgården. Ljuvlig miljö vid vattnet. Som gjort för ett morgondopp och efter det en god och riklig frukost. En stunds vila med utsikt över vattnet. Gästvänlig värdfamilj. Bra sängar.

Tack Ann-Sofie S
Richard P, Ägare på Prostgården, svarade på det här omdömetSvarade 2 oktober 2017

Tack så mycket!
Roligt att se att ni trivs här. Det glädjer oss!

Omdömet skrevs 18 augusti 2017 från mobil enhet

Vi bodde en natt i gula rummet efter att ha varit på Västanå teatern och sett Charlotte Löwenskiöld. Vi blev väldigt vänligt mottagna av värdparet, som äger stället. Fantastisk omgivning, och på Prästgården kan man låna kanoter gratis, och ta en båttur på det stilla vattnet. Rummet var stort, välstädat och mycket bra för en familj på fyra personer.

Priserna på rummen är ganska höga, om man jämför med andra liknande boenden vi varit på.
Frukosten (ingår i rumspriset) är ok. Kokta ägg, smörgås med pålägg, gurka, tomater, yoghurt kaffe och te. Inget småvarmt.
Vi hittade inte något som var ekologiskt på frukostbordet, inte ens mjölken. Det tycker jag borde vara standard på ett boende, som vänder sig till barnfamiljer.

Tack 218christera

Tack för det tjusiga omdömet! Vi lyssnar och begrundar din konstruktiva kritik om frukosten.