Kostnadsfri avbokning till den 21-09-19
Priceline
Boka nu, betala på plats
ZenHotels.com
eDreams126 US$
Omdömet skrevs 16 juli 2021

Campingen nära badet och lekplatsen var inte alls bra då låg nära gångvägen vid resursangen som spelar hög musik ons, fre och lördag kväll till kl 24.00. Och då råder de att de ska vara lungt på campingen mellan 23.00-07.0. Barn som leker till 24.00 på lekplatsen och finna en leksaks bil som knarrar som in i. Även fullt med EPA traktorer som kör runt vid pakeringen utanför campingen men full volym in på nätterna. Finns tåg mellan camping delarna som vi fick upplysningar om gick varannan timme typ och hördes veldig lite men går godståg kl 23 på natten. Så blir tyvärr ingen övernattning här igen.
Men personalen var veldigt trevliga.
Mvv Madde

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack Maaaade
Omdömet skrevs 21 juli 2020 från mobil enhet

Hyrde en stor stuga för en natt då vi var på genomresa bara. Fin fräsh stuga med två sovrum, bra kök och vardagsrum! Badrum lite slitet men dög fint för oss!
Skulle gärna boka fler nätter nästa gång.

Vet ej hur området är då vi bara sov en natt, men finns bla strand och ett vattenland (stängt i år)

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack GIggsan
Omdömet skrevs 14 juli 2020 från mobil enhet

Under vårt besök var det väldigt få gäster på campingen. Vi stod på den övre delen och hade närmaste granne 100 meter bort. De norska säsongscamparna lyste med sin frånvaro. Servicehuset var mycket fräscht och städades ofta.

Datum för vistelsen: juli 2020
1  Tack janhS6153AN
Omdömet skrevs 7 augusti 2019

Stannade till för en natt. Plats närmast infarten till campingområdet. 420 kr för en natt och då får man ändå betala för dusch oxå. Ingen upplyste oss om att precis bredvid vår plats var det bilbingo som varade hela kvällen.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack AnnS2477
Omdömet skrevs 13 juli 2019 från mobil enhet

Alldeles för dåliga serviceutrymmen för en så stor camping. 4 diskhoar samt 5 toaletter på damernas!! Vi stod med husvagn på samma sida om järnvägen som receptionen. Varje gång vi tittade in i Familjeutrymmet så var det kö.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack Gavle123