“Långhelg”

Hotell Hehrne Kök & Konferens
Rankad som nr 9 av 38 Restauranger i Vänersborg
Omdömet skrevs 15 maj 2021

Fantastiskt vackert läge. Rent och fräscht. Otroligt vänlig och tillmötesgående personal. Badtunna var ett extra plus. En improviserad sangriaprovning satte guldkant på vistelsen

Datum för besöket: maj 2021
Tack pension17

Omdömet skrevs 23 februari 2020 från mobil enhet

God och vällagad mat, två rätter att välja mellan, salladsbuffé, liten dessert på fredag samt kaffe.

Datum för besöket: februari 2020
Tack MKK71
Omdömet skrevs 14 oktober 2019 från mobil enhet

En vanlig tisdag, fullsatt i restaurangen, men vänlig personal hittade ett bord till mig och min gamla pappa. Ugnsbakad fisk med hollandaiesås var fantastiskt god och fläsk med löksås likaså, ingick även en champinjonsoppa som var minst lika god. Köpte ytterligare en matlåda att ta med och fick ta jättemycket som också var uppskattat vid hemkomst. Kan verkligen rekommendera mycket god mat i väldigt trevlig miljö. På sommaren kan man även sitta ute och blicka utöver vattnet!

Datum för besöket: oktober 2019
1  Tack 467annika50
Omdömet skrevs 20 juni 2019 från mobil enhet

Hotell med restaurang i vackert område, Restad Gård, utanför Vänersborg.
Maten alltid vällagad. Lunchbuffén med två olika rätter, krämig doppa och salladsbuffé. Under 100-lappen får du mycket mat.
Utsikt mot älven och grönområden.
Fina strövområden med Brinkebergskulle sluss inom gångavstånd.
Nyrenoverad och utbyggd lobby.

Datum för besöket: juni 2019
Tack elisabetvanersborg
Omdömet skrevs 10 augusti 2018 från mobil enhet

Svårt att riktigt ge det här hotellet full pott. Det är rent men själva byggnaden inger ett konstigt intryck. Kalt och känsla av lägenhetshus. Fick betala 960 kr för ett rum som var litet och där sängarna var alldeles för mjuka. Kuddarna var så små. Detta är något som borde åtgärdas.
God frukost.
Helt enkelt ett mycket enkelt hotell där vi fick betala lite för mycket för upplevelsen.

Datum för besöket: juli 2018
Tack Pappabrun

Resenärer som tittade på Hotell Hehrne Kök & Konferens tittade också på

Vänersborg, Västra Götalands län

Besökt Hotell Hehrne Kök & Konferens? Berätta vad du tyckte!