“Tveksamt”

Rankad som nr 1 av 38 Restauranger i Vänersborg
Kök: Svenskt
Bra för: Lokal mat, Familjer med barn, Affärsmöten
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Uteservering, Bokningar

Beställde en filet Mignon, som serverades som två fläskfilébitar och en oxfilébit. Oxen ok stekt, grisen mycket torr (som ofta för detta kött i detta land). Sås ok, men grönsakerna trista (vad gjorde ananasbiten där?). Husets vin av tvivelaktig karaktär. Betjäning högst medel. Ej prisvärt.

Tack Dan C

Omdömet skrevs 15 augusti 2021 från mobil enhet

Mycket bra mat, trevlig personal.
Ha gott om tid, det är värt det.
Chilla och njut av maten.
Populärt därav lite underbemannat

Tack Rickad B
Omdömet skrevs 10 augusti 2021 från mobil enhet

Bra mat.

Vällagat och trevlig personal. Fräscht i lokalen både ute och inne. Extremt god bea. På minussidan är det att det tog väldigt lång tid att få in maten.

Tack Explorer06228126267
Omdömet skrevs 7 augusti 2021 från mobil enhet

Mycket god mat och duktig personal. När vi besökte restaurangen var de kraftigt underbemannade med bara två servitriser för hela restaurangen så vi fick vänta en stund innan vi fick ett bord. Servicen var dock väldigt bra och maten var mycket god som sagt. Kan verkligen rekommenderas.

Datum för besöket: juli 2021
Tack sara764
Omdömet skrevs 28 juli 2021 från mobil enhet

Mycket god mat och bra service med positiv och personal! Bearnaisesåsen höll vad den lovade och köttet perfekt stekt!

Datum för besöket: juni 2021
1  Tack Skogsstigen

Resenärer som tittade på Koppargrillen tittade också på

Vänersborg, Västra Götalands län

Besökt Koppargrillen? Berätta vad du tyckte!