TripAdvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs 21 december 2018

En härlig semester och bad ort många fina småhus och hytter m.m. Härlig badstrand i Vänerns vatten, båt turer fram och åter till Staden lilla Paris ( Vänersborg) Härliga skogs stigar att promenera i och vissa gånger är där underhållning. Ett förträfligt mat och kaffe ställe folk från olika länder stortrivs där, så bara att rekommendera.

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack 314affe
Omdömet skrevs 7 augusti 2018

Vi är överlag otroligt nöjda med Ursand camping. En väldigt stor camping, men ändå lugn. Vi tältade och tältplatserna låg väldigt fint vid stranden. Minus dock för plastmattan i "gräs" som lagts över hela tältplatsen, den gjorde att tältpinnarna näst intill var omöjliga att få ner i marken. Toaletter och servicehus var nya och mycket fräscha! Det finns dock för få för det stora området. Vattenstationer för att kunna fylla på dunkar m.m. borde det också finnas fler av. Åker man som barnfamilj är denna camping helt perfekt. Det finns så mycket att göra, elbilar för barnen, studsmatta, lekpark, hinderbana, minizoo, poolområde. Plus för restaurang på området samt glasskiosk. Receptionen var välutrustad med färskt bröd och relativt mycket livsmedel att handla. Fin sandstrand på området. Vi kan definitivt tänka oss att åka tillbaka hit.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack nystroms2018
Omdömet skrevs 30 juli 2018 från mobil enhet

En av de skitigaste campingarna vi sett. Besökte stranden, bodde alltså ej ens på campingen. Men vi skulle heller aldrig vilja göra det. Fruktansvärt nedslitet och fimpar och skräp överallt på både camping och strand. De lediga campingplatserna på konstgjort gräs vi passerade på väg ner till stranden var helt nedskräpade av fimpar mm. Skitsnuskigt ställe! Samma med campingborden nete vid stranden!

Datum för vistelsen: juli 2018
7  Tack mrsbloodykisses
Omdömet skrevs 23 juli 2018 från mobil enhet

Varit där i 4 dagar med 3 barn mellan 3-10 år. Hela familjen älskade campingen och barnen ville inte åka hem. Passade både små och stora. Små elbilar att köra, badland med rutchkanor, nybyggda servicehus och trevlig personal. Lång sandstrand och underbar natur. Rolig hinderbana. Väldigt gemytligt och trevligt. Värt ett besök särskilt under riktigt fint väder få man kan bada.

Datum för vistelsen: juli 2018
2  Tack kotten12345
Omdömet skrevs 18 juni 2018

Trevlig camping trevlig i receptionen var dom med o trevlig grannsämja var det med på camingen fin natur med för mej o hundarna o nära att bada var det med blir nog ett besök för att kolla när dom har ändrat om o byggt om

Datum för vistelsen: september 2017
1  Tack MarieH2646
Receptionen U, Informationsansvarig på Ursand Resort & Camping, svarade på det här omdömetSvarade 24 juni 2018

Hej Marie! Tack för ditt omdöme. Kul att ni trivs hos oss! Hoppas att vi syns snart igen :) /Fabian