eDreams
Expedia.com110 US$
Priceline
Booking.com119 US$
Omdömet skrevs 27 juli 2021

Mycket bra bemötande i receptionen. Fint fräscht rum . Gratis kaffe på EM . Vi åt i restaurangen våra tre kvällar och maten var mycket , mycket god. Det fanns bra med sittplatser ute , spel , och även cyklar att låna. Det vi saknade var en hylla att ställa toalettartiklar på. I övrigt är vi mycket nöjda.

Tack 165ullak
TEAM Quality Hotel Vänersborg , Annan på Quality Hotel Vänersborg, svarade på det här omdömetSvarade 26 augusti 2021

Tack för din fina recension. Härligt att se att ni var nöjda med er vistelse hos oss. Vi har 10 cyklar att låna ut, mycket uppskattat!
Vi tar till oss din feedback om avlastningsyta i badrummet.
Hoppas ni besöker oss igen och att ni än en gång får äta den goda maten. i vår restaurang KÖK&BAR93.

Välkommen åter!

Omdömet skrevs 11 juli 2021

Vi bodde på hotell från den 5 till 8/7. Bra hotell, fina rum och badrum. Frukost var mycket, mycket god. Supertrevlig personal. Extra hälsning till Beata och Andrea, tusen tack för vänlighet.
Minus, bor man längre sa finns inga möjlighet att hänga kläder, i badrummet saknade vi en hylla att ställa hygienartiklar. Annars är vi nöjda med vistelse.

Tack Irena825

Tack för din fina recension.
Härligt att ni var nöjda med allt hos oss. Frukosten är toppen!
V tar till oss er feedback om avställningsyta i badrummet.

Beata och Andrea och vi andra hoppas ni snart besöker oss igen!

Välkommen!

Omdömet skrevs 11 juli 2021

Om man söker ett boende med hjärtat på rätt ställe och med x-tra allt på allt, så är detta hotell det rätta valet för dig/er!
Supertrevlig personal med glimten i ögat samt mat och service i världsklass!
Jag reser över hela Sverige i mitt jobb, och det händer att jag gör en liten omväg ibland för att kunna bo på just detta härliga hotell:)

Kan varmt rekommenderas för alla, ensam resenär som familj, jag har bara sett glada miner på de barn som varit där samtidigt som mig!

Datum för vistelsen: juli 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack GoranHedqvist

Tack för din fina recension. Härligt att du är nöjd med oss, och att du tar en omväg för att besöka oss känns helt fantastiskt!
Vi ser fram emot att se dig snart igen. Välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 2 juli 2021 från mobil enhet

Rummet var ok storlek men lukta sunkigt.
Badrummet skulle uppfrächning

Bra med rummet var att jag fick utsikt mot vattnet och såg när en båt passerade i kanalen

Tyvärr så är deras datasystem inte uppdaterat då jag fortfarnde låg på silver trots jag e guld medlem.

Tog en burgare i restaurangen på kvällen, blev hänvisad till ett lågt bord ute på terrassen, men man kan ju inte sitta vid så lågt bord och äta. De borde hellre sätta in några vanlig bord så det är lättare att sitta.
Det var 2 killar som serverade den ljusa killen var lite för för nonchalant i tonen, när jag frågade efter vatten. Det får du ta i kranen där sa han o peka.

Men vill ha lite mer än känsla och myshets faktor välj ett annat hotell.

Datum för vistelsen: juni 2021
Restyp: Reste ensam
Tack missepissen
TEAM Quality Hotel Vänersborg , Annan på Quality Hotel Vänersborg, svarade på det här omdömetSvarade 5 juli 2021

Tack för din feedback. Skönt att höra att du var nöjd med ditt bokade rum. I vanliga fall tar vi ej emot bordsbokningar i vårt uterum, som du skriver är det alldeles för låga bord. Där är det perfekt att sitta om man önskar enbart något att dricka.
Ber om ursäkt för att vi missade att du var guldmedlem, tur att du sa till.
I övrigt tar vi till oss dina synpunkter.
Önskar dig en fortsatt bra sommar!

Omdömet skrevs 30 maj 2021 från mobil enhet

Jättetrevlig personal och bra service. Middagen var god och över förväntan samt att utbudet även var bra. På frukosten hade de fixat en kanonfrukost till vår dotter som inte tål mjölk och gluten. Att erbjuda pool, pingisbord, shuffleboard och andra aktiviteter höjde nivån ytterligare. På skala 1-5 är det helt klart en 3 med flera plus i kanten. Hit kan vi tänka oss att komma tillbaka.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack Pro007
TEAM Quality Hotel Vänersborg , Annan på Quality Hotel Vänersborg, svarade på det här omdömetSvarade 1 juni 2021

Härligt att höra att ni var nöjda!
Hoppas ni snart kommer tillbaka!

Önskar er en fin sommar