Omdömet skrevs 29 augusti 2020 från mobil enhet

Rent o snyggt, jättegod mat o bra ordnat med frukost i coronatider. Trevlig o tillmötesgående personal. Vi lånade cyklar o tog oss runt i omgivningen
Finns ett gym i anslutning till hotellet och ett naturreservat i närheten där man kan promenera.

Tack Kureborn

Hiss
Bra städat
Sköna sängar
Fläkt på rummet
Bra med avstånd vid frukosten
Alkogel och engångshandskar att tillgå vid frukosten

Mindre bra
Hög trafikerad väg intill hotellet
Ingen luftkonditionering
Smaklös frukost
Pannkakorna kan dom lika gärna skippa, dom smakade absolut ingenting,endast kemiskt.
Bacona var som chips båda dagarna, nog för att bacon kan vara knaperstekta, men dessa var ett skämt, undrar om kocken själv har smakat?
Receptionspersonal dömmer mig för mitt klädval (syndes på kroppsspråk), vilket gjorde mig irriterad. Jag har ett jobb som innebär finkläder som klädkod. Nu bar jag sommarlinne, och var lite o-rakad, så som det kan vara på semestern.
Vi är inga frukostmänniskor, så vi hämtade några mackor och kaffe. När vi gick förbi receptionen fick vi dom ondaste blickarna.

Ja, hur ska vi sammanfatta detta hotell.

Bra pris, mycket fint hotell, synd på trafiken utanför, lite mer energi på frukosten, någon i personalen hade en riktigt dålig dag eller behöver gå en service mind utbildning

Datum för vistelsen: augusti 2020
1  Tack Resort762671
Omdömet skrevs 5 augusti 2020

Vårt rum var mycket varmt, även om det inte var så varmt utomhus, 17 grader. En stor fläkt fanns på rummet iallafall. Delar av rummet var renoverat men att man som hotell struntar i att se över toalettporslin och kranar är en gåta, för den toalettstol vi hade knarrade och var obekväm och gammal. Duschhandtaget var mycket dåligt och gav ingen bra stråle. Mycket lite plats för förvaring i rummet. Frukosten var ok nu när de tagit bort inplastade mackor och det fanns ett större utbud än tidigare. Personalen är mycket snäll och hjälpsam!

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack Landala71
M-L Bryngelsson, Annan på Quality Hotel Vänersborg, svarade på det här omdömetSvarade 10 augusti 2020

Hej och tack för att du har tagit dig tid att skriva ett omdöme.

Vi tar till oss din feedback gällande rummet, vi försöker se till att toalettstolar,kranar m m byts ut efterhand.

Vad bra att du var nöjd med frukosten, vi har f t både inplastade smörgåsar och smörgås buffé.

Härligt att höra att du var nöjd med personalen.

Önskar dig välkommen tillbaka till oss,

Omdömet skrevs 23 juli 2020 från mobil enhet

Ett bra hotell en bit ifrån centrum. Fina rum. Poolen var väldigt liten och många barn som hoppade o plaskade utan att föräldrarna sa till, så vuxna kunde glömma att bada där. Gratis parkering vilket är bra.

Tack Hargus23

Hej och tack för ditt svar!

Kul att höra att du tyckte att vi var ett bra hotell. Visst är vår parkering bra, stor och gratis!

Poolen är inte så stor, det kan nog vara som så att barnen tar över.

Hoppas ni vill komma och besöka oss igen.

Omdömet skrevs 16 juli 2020

Rummet var inte så stort, men välstädat och väl underhållet. Frukosten var COVID-anpassade med paketerade smörgåsar med mera, men allt smakade bra. Det finns också en stor, kostnadsfri parkering utanför hotellet. Det allra bästa med hotellet var den trevliga personalen

Tack EvaStockholm

Hej,

Härligt att se att ni trivdes hos oss!

Hoppas ni snart besöker oss igen.

Välkommen!