“Riktigt god Yakisoba och Sushi”
Omdöme om Sushi Ro

Sushi Ro
Rankad som nr 8 av 38 Restauranger i Vänersborg

Helt fantastisk sushi, och super najs betolåda med. Har testat olika rätter och allt har varit över förväntan.

Datum för besöket: maj 2021
Tack amhangry

Sushi i världsklass! Oerhört fräscht och gott. Spännande rätter på menyn, vällagat och fin service. Vulcano är bästa sushirätten och pokébowl med lax den godaste salladen.

Datum för besöket: maj 2021
Tack D5486XEannae
Omdömet skrevs 25 februari 2021

Bästa sushin jag någonsin smakat. Även deras andra rätter jag provat har varit helt fantastiska! Väldigt prisvärt.

Datum för besöket: januari 2021
Tack timoe689
Omdömet skrevs 11 januari 2021

Bästa sushistället, vi tar gärna en tur till Vänersborg för att få äta denna goda sushi. Goda och fräscha sushibitar och alltid så fint serverat med lite smått och gott till sushin. Och för den som vill äta veganskt så är det inget problem att få det ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Datum för besöket: januari 2021
Tack nathaliecW1991LL
Omdömet skrevs 15 september 2020

Det är den bästa sushin jag har ätit, kan rekommendera Vulcano roll. Fin ny lokal, bra service 5 av 5

Datum för besöket: september 2020
Tack Katlabarfos

Resenärer som tittade på Sushi Ro tittade också på

Vänersborg, Västra Götalands län

Besökt Sushi Ro? Berätta vad du tyckte!