Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Omdömet skrevs 24 november 2019

Alltid lika trevligt att att komma till Aren hotellet i Vänersborg. Läget är perfekt. Trevliga lokaler och rum.
Nära till allt. Bra mat. Kan varmt rekommendera Best Western Aren hotell. till er som ska besöka Vänersborg

Datum för vistelsen: november 2019
Tack 703katarina
Omdömet skrevs 8 oktober 2019

Best Western Arena Hotell, Vänersborg ligger nära centrum i ett trevligt och lugnt område. Mycket trevligt och fräscht hotell med till synes nyrenoverad lobby och restaurang. Frukosten är toppen. Träningsrummet var kanske inte det största men funkar för ett enkelt styrketränings- eller konditionspass. Parkeringen i direkt anslutning utanför hotellet med möjlighet att ladda bilen i vanligt uttag. Restaurangen håller bra nivå.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack tomasw529
Omdömet skrevs 23 juli 2019

Ett ordinärt och trevligt litet hotell med serviceinriktad personal.
Enkel men okej frukost. Bra parkering utanför hotellet.
Rent och snyggt men dåliga kuddar. Restaurangen stängd på söndagar.
Rummen kostar runt 1000 kronor

Tack 586lisbetha
Omdömet skrevs 12 juli 2019

Best Western Arena Hotell är ett prisvärt och utmärkt hotell vid södra infarten till Vänersborg. Välkomnande och serviceinriktad personal. Personalen höjer verkligen betyget. Nyrenoverat rum som var toppen-bra och med sköna sängar som gav mycket god sov kvalitet. Frukosten var god och varierad samt njutbar. Finns även lite mat på kvällen, som också var utmärkt, givetvis mot en kostnad. Fri parkering alldeles vid hotellet. Gångavstånd till centrum. Kommer gärna och snart tillbaka. Rekommenderas vid besök i Vänersborg.

Tack Eje B
KokochBar93, Hotellansvarig på Best Western Arena Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 13 juli 2019

Hej Eje Tack för dina fina ord! Du är varmt välkommen tillbaka! // Team Arena Hotell

Omdömet skrevs 9 juli 2019

Hotellet ligger centralt med bra parkeringsmöjligheter. Trivsamma rum, rent och snyggt.
Det serverades en utmärkt frukost. På kvällen finns det några enkla rätter att välja mellan.Det finns gym och bastu.

Tack Kenneth1942