Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Priceline78 US$
Booking.com78 US$
Tripadvisor77 US$
FindHotel
Travelocity77 US$
Omdömet skrevs 12 juli 2019

Best Western Arena Hotell är ett prisvärt och utmärkt hotell vid södra infarten till Vänersborg. Välkomnande och serviceinriktad personal. Personalen höjer verkligen betyget. Nyrenoverat rum som var toppen-bra och med sköna sängar som gav mycket god sov kvalitet. Frukosten var god och varierad samt njutbar. Finns även lite mat på kvällen, som också var utmärkt, givetvis mot en kostnad. Fri parkering alldeles vid hotellet. Gångavstånd till centrum. Kommer gärna och snart tillbaka. Rekommenderas vid besök i Vänersborg.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack Eje B
KokochBar93, Hotellansvarig på Best Western Arena Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 13 juli 2019

Hej Eje Tack för dina fina ord! Du är varmt välkommen tillbaka! // Team Arena Hotell

Omdömet skrevs 9 juli 2019

Hotellet ligger centralt med bra parkeringsmöjligheter. Trivsamma rum, rent och snyggt.
Det serverades en utmärkt frukost. På kvällen finns det några enkla rätter att välja mellan.Det finns gym och bastu.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack Kenneth1942
Omdömet skrevs 12 juni 2019

Vi beställde det sista rummet som fanns just denna natt, enl. Bokningen skulle det vara ett rum med två enkelsängar. Döm av vår förvåning när vi fick dubbelsäng i stort sovrum, ”vardagsrum” med allt vi kunde tänka oss och dessutom bubbelpool i badrummet. Allt var smakfullt inrett. Vid ankomst fick vi veta att hotellet serverade kvällsbuffe´ helt gratis. Perfekt för oss.
Sängarna var sköna, lokalerna fräscha, personalen väldigt trevliga och måna om gästernas trivsel. Bra parkering utanför hotellet. En riktigt positiv upplevelse, här bokar vi gärna igen.

Rumstips: Vi var helnöjda med bortre korridoren på plan 2
1  Tack Gittan A
Omdömet skrevs 12 juni 2019

Detta är ett mysigt hotell med massa fördelar. Gratis, varm kvällsmat ... (smakade underbart), god frukost, gamla, men charmiga rum, fantastisk personal och ganska billigt. Stor, gratis parkering i anslutning till hotellet och gångavstånd in till centrum.

Rumstips: Rummen är lite slitna, men charmiga.
  • Restyp: Reste ensam
Tack yamstudios9
Omdömet skrevs 10 juni 2019

Hotellet ligger väldigt bra geografiskt, gångavstånd till det mesta. Det var väldigt prisvärt. Det är inget hotell att stanna någon längre tid på, men för weekends är det perfekt. En positiv överraskning var att det ingick middag.

• Restyp: Reste ensam
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western