“Så där”

Norrqvarn Hotell & Konferens
Rankad som nr 1 av 5 Restauranger i Lyrestad
Beskrivning: Vår matfilosofi går ut på att lyfta de lokala råvaror som finns runt om oss i Skaraborg, och vår restaurang har ett stort skafferi att plocka ur! Och det är fantastiskt roligt att efterfrågan på detta bara ökar. Som alla vet är närproducerat bra både för hälsa och för miljön – och sist men inte minst så smakar det så mycket bättre! Vi är sedan våren 2012 en certifierad Västsvensk Mersmaks Restaurang.
Omdömet skrevs 24 juni 2017 från mobil enhet

Mycket vackert belägen restaurang där vi åt en riktigt god förrätt med trio på Vänerlöjrom och serverades en torr och ganska så smaklös aborrfilé. Synd!

Datum för besöket: juni 2017
Tack Athorst

Omdömet skrevs 9 mars 2017 från mobil enhet

Konferens med övernattning. Kanonmat, både t lunch o middag. Rekommenderas varmt
Lokala råvaror, bra tillagat

Datum för besöket: mars 2017
Tack Rasmus H
Omdömet skrevs 19 januari 2017

Hotellet som ligger alldeles bredvid Göta kanal hade bra service och god mat. Vi föredrog att bo i en svamp för barnens skull (gå in och se deras hemsida för att förstå vad annorlunda det är) men även vi vuxna tyckte det var ett annorlunda boende. De hade byggt upp ett Göta kanal i miniatyr som blev minstingarna favoritställe, där de kunde hyra en båt att dra runt i kanalen. Åk dit, fantastiskt!

Datum för besöket: augusti 2016
Tack Hans N
Omdömet skrevs 7 oktober 2016

Ta svängen förbi Norrqvarn för lunch eller en middag på bryggan med kanalen som utsikt. På dagarna kommer det båtar förbi att titta på. På kvällen ligger de vid kaj. Många råvaror från bygden.

Datum för besöket: juli 2016
Tack Anonnon65
Omdömet skrevs 7 augusti 2016 från mobil enhet

Roligt för barnen att få en inblick i hur Göta kanal fungerar, även om det räckte nog med lek med vatten och plastbåt. Gott fika. Vi stannade till här någon timme på väg hem från en liten roadtrip och det var ett bra ställe för barnen att få springa av sig en stund (de är 1, 6 och 7 år).

Datum för besöket: augusti 2016
Tack lotta828

Resenärer som tittade på Norrqvarn Hotell & Konferens tittade också på

Lyrestad, Västra Götalands län

Besökt Norrqvarn Hotell & Konferens? Berätta vad du tyckte!