Betalningar som görs av partner påverkar ordningsföljden för de priser som visas och, för utvalda eller sponsrade sorteringsordningar, betalningar från partner kan även påverka ordningsföljden för de boenden som anges.
Omdömet skrevs 28 juli 2017 från mobil enhet

Bodde här med familj o vänner vi var 10 personer sammanlagt. Det var slitet o luktade illa i stugorna. Köpte till frukost men det var inget klokt val. Inte värt priset.
Det som var bäst var servicen. Vänlig o snäll man som gjorde allt för vi skulle vara nöjda.Besök gärna pizzerian i samma hus.
Super gott!. Åker jag hit igen = nja.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack idaalbin
Omdömet skrevs 13 mars 2017 från mobil enhet

Med tanke på prisklass så får jag säga att de är helt okej. Fanns olika boende alternativ och ligger central i Åstorp.
Deras pizza var fantastiskt god.
Får helt klart godkännt. Men inget för de som söker något exklusivt.

Datum för vistelsen: mars 2017
Tack 316malinp
Omdömet skrevs 7 augusti 2016 från mobil enhet

Bodde i en bungalow som motsvarade våra förväntningar. Lite slitet, men rent. Trevligt bemötande. Enkelt att ta oss med bil till Helsingborg, där vi egentligen ville bo. Kan inte kommentera frukosten, eftersom vi valde att äta den på andra ställen.

Datum för vistelsen: augusti 2016
Tack Sofia N
Omdömet skrevs 11 juli 2016 från mobil enhet

Gammalt nedslitet och i vissa delar ostädat. Bajs på en toalettrulle tex!! Trasig brandvarnare. En av sängarna gick sönder när vi satte oss på den ( dock ingen viktig detalj ). Wi-fi funkade mycket, mycket dåligt ( 0,28 mbit nedströms vid test ). Frukosten var en katastrof. Mjuka cornflakes, skorpor och smörgåsrån ( som ägaren senare kallade hårt bröd LOL ). Överkokt ägg ( gröna inuti ) och skrynkliga äpplen i en skål. Betalade 70:-/person för detta för oss fyra som bodde ( 280:- ). Ägaren tyckte inte att det var nåt fel på något som vi klagade på, kunden har inte rätt här.
BIG NoNo för Hotell Milano alltså

MG

Datum för vistelsen: juli 2016
1  Tack 130mattiasg
Omdömet skrevs 7 december 2015

Ringde och skulle boka om mitt rum och skulle se om det fanns fler tvåbäddsrum. En riktigt otrevlig man svarade och var direkt spydig, bland det värsta jag varit med om. Trodde det var ett skämt. Det slutade med att jag avbokade. Dit åker jag ALDRIG!!!!

Rumstips: Katastrof, boka INTE detta
Datum för vistelsen: december 2015