Betalningar som görs av partner påverkar ordningsföljden för de priser som visas och, för utvalda eller sponsrade sorteringsordningar, betalningar från partner kan även påverka ordningsföljden för de boenden som anges.
Omdömet skrevs 11 juli 2016 från mobil enhet

Gammalt nedslitet och i vissa delar ostädat. Bajs på en toalettrulle tex!! Trasig brandvarnare. En av sängarna gick sönder när vi satte oss på den ( dock ingen viktig detalj ). Wi-fi funkade mycket, mycket dåligt ( 0,28 mbit nedströms vid test ). Frukosten var en katastrof. Mjuka cornflakes, skorpor och smörgåsrån ( som ägaren senare kallade hårt bröd LOL ). Överkokt ägg ( gröna inuti ) och skrynkliga äpplen i en skål. Betalade 70:-/person för detta för oss fyra som bodde ( 280:- ). Ägaren tyckte inte att det var nåt fel på något som vi klagade på, kunden har inte rätt här.
BIG NoNo för Hotell Milano alltså

MG

Datum för vistelsen: juli 2016
1  Tack 130mattiasg
Omdömet skrevs 7 december 2015

Ringde och skulle boka om mitt rum och skulle se om det fanns fler tvåbäddsrum. En riktigt otrevlig man svarade och var direkt spydig, bland det värsta jag varit med om. Trodde det var ett skämt. Det slutade med att jag avbokade. Dit åker jag ALDRIG!!!!

Rumstips: Katastrof, boka INTE detta
Datum för vistelsen: december 2015
3  Tack Anna c
Omdömet skrevs 20 juli 2015

En förfärlig människa som skällde ut oss innan vi fick rummet. Vi var lovade rum där hundar kunde vara. Han talade om vilka regler som fanns. Det innebar mer eller mindre att vi egentligen inte skulle ha hundar med oss. Jag berättade att jag hade bur med mig och att det skulle vara där. Han fortsatte att förmana. Tillslut fick vi fråga om hundarna fick beträda golvet. Vi hade gärna bytt hotell. Men eftersom det inte fanns tid att leta. För vi skulle på hundutställning. Andra på hundutställningen som bodde på samma hotell hade samma erfarenhet och upplevelse. Kommer aldrig, aldrig att rekommendera detta hotellet eller att bo där någon mer gång. Dålig frukost med en webb. Kamera ovanför dörren så att man kände sig iakttagen. Ingen personal på plats som kunde stänga av TV som var på med högt ljud.

Datum för vistelsen: juli 2015
1  Tack Kristina J
Omdömet skrevs 30 juni 2015 från mobil enhet

Bodde här i en fyrabädds-bungalow med familjen. En dubbelsäng och en våningssäng som var helt ok. Boendet var billigt vilket gör att man inte har så höga förväntningar, dock räknar man ändå inte med avloppslukt och myror på rummet. Det kändes gammalt och fuktigt på nåt sätt. Frukost ingick inte i priset och det kändes helt rätt att gå till ICA och handla en drickyoghurt.

Det gick inte heller att betala med kort när vi var där vilket var irriterande.

Datum för vistelsen: juni 2015
Tack BodilHoglund
Omdömet skrevs 10 mars 2014

Fruktansvärt otrevlig man som driver detta, har aldrig i hela mitt liv blivit så otrevligt bemött på något boende. Han var helt ointresserad av sina gäster, noll servicekänsla och riktigt arrogant. Bo inte här!

Datum för vistelsen: februari 2014
3  Tack Ingestrom