Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 10 oktober 2020 från mobil enhet

Datum för vistelsen: oktober 2020
Restyp: Reste ensam
Valerie Cook, Owner på On the Rocks Guest Inn, svarade på det här omdömetSvarade 11 oktober 2020

Omdömet skrevs 3 oktober 2020

Rumstips: The Bruce Peninsula Suite is the largest and has a King -size bed. A window overlooks Georgian Bay and there is a small balcony.
Datum för vistelsen: september 2020
Valerie Cook, Owner på On the Rocks Guest Inn, svarade på det här omdömetSvarade 7 oktober 2020

Omdömet skrevs 20 september 2020 från mobil enhet

Datum för vistelsen: september 2020
Omdömet skrevs 8 augusti 2020

Datum för vistelsen: augusti 2020
Omdömet skrevs 8 september 2019

Datum för vistelsen: september 2019
Valerie C, Owner på On the Rocks Guest Inn, svarade på det här omdömetSvarade 13 september 2019