Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 16 augusti 2020

Vi bodde i Ångbåtsvillan med egen jacuzzi och utsikt mot vattnet och hade en mysig vistelse med trevligt afternoon tea och utsökt fyrarättersmiddag. Servicen är fantastisk. Uppgav min celiaki (glutenintolerans) vid bokningen och de hade full koll.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack MrsRyding
Omdömet skrevs 20 februari 2020

Rum Rabatten låg mycket bra till med utsikt mot sjön men även åt andra hållet där vi kunde se mot golfbanan och parkeringsplatsen.
Golvet i rummet var extremt knarrigt.
Precis som någon annan nämnde i ett tidigare inlägg så hade böjda krokar i badrummet varit bättre än raka handdukskrokar.Det gick inte att hänga något på dem.Dörrhängare kan vara en lösning som tidigare gäster skrev.
Som alltid var servicen av bästa kvalitet och maten magiskt god och välkomponerade portioner med fina uppläggningar.
Rödbetan med lakritssmak var det bästa jag ätit i hela mitt 50- åriga liv.
Eftersom vi besökt Friibergh många gånger tidigare och jag även då har recenserat våra besök här så låter jag mina foton visa hur bra vi hade det denna gång med precis som tidigare gånger.Livet är mycket mat och lugn miljö på Friiberghs Herrgård.

Rumstips: Rabatten var ett bra rum med fin utsikt men med mycket knarrigt golv
Datum för vistelsen: januari 2020
1  Tack Anne A
Omdömet skrevs 3 september 2019 från mobil enhet

Friibergh Herrgård ligger otroligt vackert intill Mälarens strand. Världsklass!! inte många ställen som kan matcha deras läge.
Mycket bra mat, bra frukost och väldigt trevlig personal.
Väl värt ett besök.

Datum för vistelsen: augusti 2019
1  Tack KingJP71
Omdömet skrevs 3 augusti 2019

En mycket uppskattad övernattning på Friiberghs Herrgård hade vi 2/8 till 3/8-2019 då vi fick chansen att vara i Sjövillans rum Solstrimman.Tusen tack.
Ett fantastiskt fint, stort och ljust rum med egen balkong där vi kunde sitta och njuta av utsikten mot sjön.
Rummet hade den bekvämaste sängen vi någonsin sovit i och vi tyckte om att ha två kuddar var.
Badrummet var stort och rymligt med både ett badkar och en duschkabin.
Ett fönster med utsikt ut fanns i badrummet-toaletten men det var bra med en rullgardin där eftersom folk passerade och kikade in så att de såg toalettstolen.
I rummet fanns en tv och ett skrivbord samt två sköna fåtöljer.
På balkongen fanns två låga rätt hårda korgstolar men det hade varit bättre med två högre bekväma barstolar och ett högt barbord-utebord så att man kunnat njuta av den vackra utsikten bättre.
Det fanns extremt mycket spindlar och spindelnät på hela altan staketet,ett tips till städarna är att använda en vanlig dammvippa och ha den endast utomhus för att lätt få bort alla spindelnät,fågelbajs mm
Billiga och enkla att byta ut vid behov.
Maten på herrgården är alltid av toppkvalitét.
Fina uppläggningar av välkomponerade smaker och säsongs produkter.
Serveringen är personlig och mycket av stämningen förhöjs tack vare den genuina vänligheten och den fina tydliga informationen om rätterna samt dryckerna.
Att få det lilla extra med sig efter maten i form av något jag tycker om väldigt mycket gjorde mig så glad.Fick med mig några bitar av Friiberghs delikata fröknäcke till rummet och vilken lycka det var.Tack till bagaren och till den som ordnade med gåvan.
Vi älskar Friiberghs och återvänder inom snar framtid.

Rumstips: Sjövillan rum solstrimman
Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack Anne A
Omdömet skrevs 10 november 2018 från mobil enhet

Har tillbringat en helg i gråaste november i underbar miljö och förstklassig personal. Maten från köket är absolut av bästa klass och vinet därtill är en upplevelse som fler behöver i sitt liv! Vi kommer gärna tillbaka.

Datum för vistelsen: november 2018
1  Tack Maps04580322628