Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 10 november 2018 från mobil enhet

Har tillbringat en helg i gråaste november i underbar miljö och förstklassig personal. Maten från köket är absolut av bästa klass och vinet därtill är en upplevelse som fler behöver i sitt liv! Vi kommer gärna tillbaka.

Datum för vistelsen: november 2018
1  Tack Maps04580322628
Omdömet skrevs 12 maj 2018

Fin anläggning i trevlig miljö, god mat och bra personal. Huvudanläggningen är toppen. Vissa rum i "annexen" är slitna och nedgångna. Det vi hade var dåligt städat med bl.a ett använt plåster på golvet och damm råttor samt avloppslukt i badrummet. Bortsett från det hade vi ett fint dygn.

Datum för vistelsen: maj 2018
Tack Checker2
Omdömet skrevs 26 februari 2018

Underbart ställe som ligger fantastiskt vid vattnet. Mycket trevligt att konferera på Friiberghs. Servicen är fantastisk, rummen så fina, lokalerna genuina och maten magisk. Vi är sååå otroligt nöjda. ++++++

Rumstips: Rummen nere vid vattnet "Sjöglimt! är fantastiska
Datum för vistelsen: februari 2018
1  Tack emmaakesson
Omdömet skrevs 15 februari 2018

Fantastiskt god mat och goda viner, gott kaffe och en härlig frukostbuffé med extra allt! Fin service när jag bad att få byta rum, tack för det! Härlig avkopplande miljö på landet, precis intill Mälaren. Kommer gärna tillbaka!

Datum för vistelsen: februari 2018
3  Tack Tess I
Omdömet skrevs 2 december 2017 från mobil enhet

Fantastiskt Julbord med hummer, Kräftor, Krabbor, fantastiska Ostron.
De franska Ostronen höll mycket hög klass. Servicen mycket bra och snabb. Trots fullsatt restaurang så var det inga långa väntetider

Datum för vistelsen: december 2017
1  Tack Jonteledarn