Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 15 februari 2018

Fantastiskt god mat och goda viner, gott kaffe och en härlig frukostbuffé med extra allt! Fin service när jag bad att få byta rum, tack för det! Härlig avkopplande miljö på landet, precis intill Mälaren. Kommer gärna tillbaka!

Datum för vistelsen: februari 2018
3  Tack Tess I
Omdömet skrevs 2 december 2017 från mobil enhet

Fantastiskt Julbord med hummer, Kräftor, Krabbor, fantastiska Ostron.
De franska Ostronen höll mycket hög klass. Servicen mycket bra och snabb. Trots fullsatt restaurang så var det inga långa väntetider

Datum för vistelsen: december 2017
1  Tack Jonteledarn
Omdömet skrevs 14 oktober 2017

Vi bodde i rummet "Fiskafänget" med strålande utsikt över den delen av sjön Ekoln som kallas "Gorran". Man ser inte några andra hus på andra sidan av sjön vilket gör att man verkligen känner sig som "mitt i naturen". Stilrent inrett rum med skön säng även om det har sin skavanker vilket drar ner betyget för "standard". Mycket välstädat dock. Relaxavdelning bubbelpool och bastu. 4-rättersmiddagen var mycket vällagad och serverades i den vackra matsalen med ett välmatchande vinpaket. Servicen var perfekt presenterad av den mycket kunniga servitrisen. Tack för en minnesvärd helg. Vi kommer tillbaka!

Datum för vistelsen: oktober 2017
1  Tack Rastastick
Omdömet skrevs 23 augusti 2017 från mobil enhet

Jag ger full poäng för en fantastisk personal och en utsökt middag.
Boendet i stora gula villan var ok. Rummet var trevligt men ventilation var obefintlig.
Vi ville inte öppna fönstren eftersom vi bodde på nedre våningen.
Golfbanan var ok. trots en hel del regn.
Det bestående minnet blir en fantastisk personal som inte bara gått charmkursen
utan visar en naturlig glädje i sitt jobb.
Stort tack till köket och personalen.

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack 461g_ranh
Omdömet skrevs 21 augusti 2017

Skulle fira en födelsedag med barnen och deras familjer i en genuin herrgårdsmiljö. Tyvärr var bemötande i receptionen av någon anledning kyligt och då vi dessutom dels fick rum i ett renoveringsfärdigt hus utanför själva herrgården, var herrgårdskänslan borta och därmed inramningen för vår fest. Endast ett av de fyra rummen höll måttet och det blev inte bättre efter byte heller.
Middagen och servicen i restaurangen däremot var utmärkt.

Rumstips: Kräv att få rum i herrgården eller en av flyglar och begär att man vädrar ut unken luft och eventuell avloppsstank och innan ni anländer.
Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack andersm156