“Smakupplevelse”

Erawan Thai Restaurang AB
Rankad som nr 3 av 9 Restauranger i Henån
Beskrivning: Lunchbuffé, Take away, Á la carte.
Beskrivning: Lunchbuffé, Take away, Á la carte.
Omdömet skrevs 22 augusti 2020

Riktigt bra tahikök! Bättre än dom flesta i Göteborg!

+Lokalproducerade köttråvaror

Inredning och service enkel.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack memmee

Omdömet skrevs 1 augusti 2020

Vi var här en lördag för lunch. Maten var supergod. Aldrig fått så mör anka förut. Inte något som man förväntar sig från något som ser ut att vara en vanlig kvarterskrog. Inredningen var ganska enkel och känslan är typisk lunchrestaurang. Maten kändes nästan hemlagad vilket jag menar i största välmening.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack karln599
Omdömet skrevs 18 juli 2020 från mobil enhet

Supertrevlig och rolig personal som välkomnar med leende på läpparna och verkligen kan deras meny. Rekommenderar gärna vad du ska äta baserat på dina önskemål.
Bra priser , god mat som kom rätt snabbt även om det fanns en del gäster.
Det finns uteservering , där satt vi dock inte.
Absolut att rekommendera att besöka denna restaurang.

Datum för besöket: juli 2020
Tack 368lenkak
Omdömet skrevs 8 januari 2020 från mobil enhet

Detta är en av de godaste matställen på henån. Alltid lätt att få tillgodosett små justeringar om det är ett måste med maten

Datum för besöket: december 2019
Tack 226brittmariem
Omdömet skrevs 6 september 2019 från mobil enhet

Vi var hungriga sent på kvällen och car ute efter snabb middag. Snabb betjäning, god mat, schyssta priser. Fräscha rätter men det kunde ha varit lite mer ris. Änfå mätta och belåtna.

Datum för besöket: september 2019
Tack 909gitac

Resenärer som tittade på Erawan Thai Restaurang AB tittade också på

Henån, Västra Götalands län

Besökt Erawan Thai Restaurang AB? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.