“Riktigt bra 😊”

Erawan Thai Restaurang AB
Rankad som nr 3 av 9 Restauranger i Henån
Beskrivning: Lunchbuffé, Take away, Á la carte.
Beskrivning: Lunchbuffé, Take away, Á la carte.
Omdömet skrevs 19 augusti 2018 från mobil enhet

Bra mat och riktigt trevlig man i baren som gärna hjälpte till med beställningen av både mat och dryck

Datum för besöket: augusti 2018
Tack BosseS55

Omdömet skrevs 28 juli 2018 från mobil enhet

Mycket bra mat och fin service!
Kom dit runt 15, lunchbuffén var egentligen slut men min son ville gärna köpa den så det fick han och det var lyckat! Han åt för glatta livet. (Jag smakade lite från hans tallrik också, och det var riktigt gott! :) )
Dottern köpte kycklinggrillspett och åt också med glädje
Jag valde en biff med chili och basilika, mycket god!

Lite extra kul att både fläsk- och nötköttet kom från en lokal gård.

Datum för besöket: juli 2018
1  Tack SamuelK1430
Omdömet skrevs 14 juni 2018 från mobil enhet

God mat . Perfekt ställe att ta med sig familjen. Lungt och trevligt. De har även bra lunch buffé och till bra peng.

Datum för besöket: juni 2018
Tack 697lindaz
Omdömet skrevs 27 maj 2018 från mobil enhet

Genomgående bra thaimat till vettiga priser antingen man väljer lunchbuffé, a la carte eller takeaway.
Balanserad kryddning och fina råvaror. Missa inte detta om du är sugen på asiatiskt och har vägarna förbi Henån!

Datum för besöket: februari 2018
Tack KimiK48
Omdömet skrevs 12 maj 2018 från mobil enhet

Jätte god mat och lagom att välja på. Bra service och trevlig personal. Mysigt ställe att sitta och äta på.

Datum för besöket: maj 2018
Tack 697lindaz

Resenärer som tittade på Erawan Thai Restaurang AB tittade också på

Henån, Västra Götalands län

Besökt Erawan Thai Restaurang AB? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.