“God mat”

Erawan Thai Restaurang AB
Rankad som nr 3 av 9 Restauranger i Henån
Beskrivning: Lunchbuffé, Take away, Á la carte.
Beskrivning: Lunchbuffé, Take away, Á la carte.
Omdömet skrevs 14 juni 2018 från mobil enhet

God mat . Perfekt ställe att ta med sig familjen. Lungt och trevligt. De har även bra lunch buffé och till bra peng.

Datum för besöket: juni 2018
Tack 697lindaz

Omdömet skrevs 27 maj 2018 från mobil enhet

Genomgående bra thaimat till vettiga priser antingen man väljer lunchbuffé, a la carte eller takeaway.
Balanserad kryddning och fina råvaror. Missa inte detta om du är sugen på asiatiskt och har vägarna förbi Henån!

Datum för besöket: februari 2018
Tack KimiK48
Omdömet skrevs 12 maj 2018 från mobil enhet

Jätte god mat och lagom att välja på. Bra service och trevlig personal. Mysigt ställe att sitta och äta på.

Datum för besöket: maj 2018
Tack 697lindaz
Omdömet skrevs 19 augusti 2017 från mobil enhet

Helt fantastiska currygrytor med kanon-råvaror! Absolut toppklass på allt och bra priser.

Lokala råvaror av mkt bra kvalitet.

Ser ut som ett standard take away-ställe, kostar ungefär därefter. Smak och service ligger i ett helt annat segment.. helt klart ett favvoställe!

Jag har besökt detta ställe sporadiskt under ca 5 år (hittills) och blir aldrig besviken.

Bättre mat än alla thaikrogar jag besökt!

Rekommenderas starkt!

Datum för besöket: augusti 2017
Tack Pepeteterer
Omdömet skrevs 17 mars 2017 från mobil enhet

En thai med fantastisk mat! Riktigt vass, och riktigt bra service. Bra tillbehör till maten också.
Trevlig ort, fin hamn.
Uteservering finns.

Datum för besöket: mars 2017
Tack Pepeteterer

Resenärer som tittade på Erawan Thai Restaurang AB tittade också på

Henån, Västra Götalands län

Besökt Erawan Thai Restaurang AB? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.