“God mat”

Erawan Thai Restaurang AB
Rankad som nr 3 av 9 Restauranger i Henån
Beskrivning: Lunchbuffé, Take away, Á la carte.
Beskrivning: Lunchbuffé, Take away, Á la carte.
Omdömet skrevs 12 maj 2018 från mobil enhet

Jätte god mat och lagom att välja på. Bra service och trevlig personal. Mysigt ställe att sitta och äta på.

Datum för besöket: maj 2018
Tack 697lindaz

Omdömet skrevs 19 augusti 2017 från mobil enhet

Helt fantastiska currygrytor med kanon-råvaror! Absolut toppklass på allt och bra priser.

Lokala råvaror av mkt bra kvalitet.

Ser ut som ett standard take away-ställe, kostar ungefär därefter. Smak och service ligger i ett helt annat segment.. helt klart ett favvoställe!

Jag har besökt detta ställe sporadiskt under ca 5 år (hittills) och blir aldrig besviken.

Bättre mat än alla thaikrogar jag besökt!

Rekommenderas starkt!

Datum för besöket: augusti 2017
Tack Pepeteterer
Omdömet skrevs 17 mars 2017 från mobil enhet

En thai med fantastisk mat! Riktigt vass, och riktigt bra service. Bra tillbehör till maten också.
Trevlig ort, fin hamn.
Uteservering finns.

Datum för besöket: mars 2017
Tack Pepeteterer
Omdömet skrevs 26 augusti 2016 från mobil enhet

Vi kom in dundrande 13 mc åkare och blev vänligt bemöta. Maten var helt okej och det fanns sushi och thai. Maten var lite mild för min smak men alla blev nöjda och mätta.
Sammanfattning:
Bra lunch med mycket sittplatser.

Datum för besöket: augusti 2016
Tack claesh870
Omdömet skrevs 25 juli 2016 från mobil enhet

Erawan Thai Restaurang i Henån har vällagad o mycket god o prisvärd thaimat.
Kan rekommenderas å det varmast.

Datum för besöket: juli 2016
Tack Anna L

Resenärer som tittade på Erawan Thai Restaurang AB tittade också på

Henån, Västra Götalands län

Besökt Erawan Thai Restaurang AB? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.