Omdömet skrevs 23 juli 2018 från mobil enhet

Trevlig camping på vackra Orust . Vi stannade en vecka och njöt av havet och omgivningarna. Campingen verkar välskött och läget är bra. Tyvärr var tennisbanan ej skött. Kanske är gjort till nästa gång?Receptionen hade bra öppettider.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Mallanka
Mikael D, Informationsansvarig på Vindöns Camping & Marina, svarade på det här omdömetSvarade 3 augusti 2018

Tack för ditt betyg Mallanka. Den tidiga och torra sommaren i kombination med att vattenpumpen gick sönder gjorde att tennisbana inte fick den kärlek i tid som behövdes. Men det skall rättas till till nästa säsong.

Önskar dig välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 16 maj 2018 från mobil enhet

Orusts pärla, Vindön. Magisk plats som bör upplevas! Här känner du in lugnet, naturen och havet! Campingen har allt du behöver och möjligheten finns att hyra kajak för att ytterligare bli ett med det vackra omgivningarna. Personligen rekommenderar jag alla i min omgivning att bo på Vindöns camping och marina när de är på besök på ön! Missa inte!

Datum för vistelsen: maj 2018
2  Tack c4roe
Mikael D, Informationsansvarig på Vindöns Camping & Marina, svarade på det här omdömetSvarade 12 juni 2018

Tack Carolina! Mycket uppskattat att du gillar vår verksamhet.
Du är alltid hjärtligt välkommen!

Omdömet skrevs 1 augusti 2019

Datum för vistelsen: juli 2019
vindonscamping, Informationsansvarig på Vindöns Camping & Marina, svarade på det här omdömetSvarade 7 augusti 2019