Omdömet skrevs 16 maj 2018 från mobil enhet

Orusts pärla, Vindön. Magisk plats som bör upplevas! Här känner du in lugnet, naturen och havet! Campingen har allt du behöver och möjligheten finns att hyra kajak för att ytterligare bli ett med det vackra omgivningarna. Personligen rekommenderar jag alla i min omgivning att bo på Vindöns camping och marina när de är på besök på ön! Missa inte!

Datum för vistelsen: maj 2018
2  Tack c4roe
Mikael D, Informationsansvarig på Vindöns Camping & Marina, svarade på det här omdömetSvarade 12 juni 2018

Tack Carolina! Mycket uppskattat att du gillar vår verksamhet.
Du är alltid hjärtligt välkommen!

Omdömet skrevs 1 augusti 2019

Datum för vistelsen: juli 2019
vindonscamping, Informationsansvarig på Vindöns Camping & Marina, svarade på det här omdömetSvarade 7 augusti 2019