“Pastoralt ”

Töllås Fårgård Sommarcafé
Rankad som nr 4 av 9 Restauranger i Henån
Omdömet skrevs 25 juli 2020 från mobil enhet

Underbar utemiljö för att fika. Många bord i vacker trädgård. Ankor som vankar omkring. Stor parkering med jättefin liten toastuga med två mulltoor. Rent och snyggt. Stort plus för studsmattan för barn. Åk hit och fika!

Datum för besöket: juli 2020
1  Tack liselottek626

Omdömet skrevs 23 juli 2020

Det fanns ett får att titta på och några ankor. Man kunde gå in till två kaniner. Det var allt. Trevlig butik där man kunde köpa kött och grönsaker.

Datum för besöket: juli 2020
Tack charlottaa145
Omdömet skrevs 8 januari 2020 från mobil enhet

Detta är en härligt lantligt oas och deras ställe skänker stillhet i pausandes det går även att handla div mat mm om man så önskar

Datum för besöket: juli 2019
Tack 226brittmariem
Omdömet skrevs 3 augusti 2019 från mobil enhet

I utomhusmiljö med växter och får runtom. Caféet har normalpriser och veckans bakelser. Vi kommer minst tillbaka en gång varje sommar för att ta en liten lunch o fika.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack enelish
Omdömet skrevs 3 augusti 2018 från mobil enhet

Detta gårdcafé har oxå butik m lokala varor. Kött, marmelad, bönor. Du kan oxå köpa morötter, lök m m. Glutenfri paj m spenat. Supergod! Bulle o chokladkaka. Hit åker vi igen!

Datum för besöket: augusti 2018
Tack 349ingerj

Resenärer som tittade på Töllås Fårgård Sommarcafé tittade också på

Henån, Västra Götalands län

Besökt Töllås Fårgård Sommarcafé? Berätta vad du tyckte!