Spara

Malmö, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 23 omdömen

Omdömet skrevs 20 juli 2021 från mobil enhet

Massor med bra saker till ett bra pris. Betyget sänks av de dåliga öppettiderna på helgerna. Stänger 14 på lördag och helt stängt på söndag. Om man jämför med Ullared så undrar jag om man inte vill tjäna pengar?

Datum för upplevelsen: juli 2021
Tack TripKlas
Omdömet skrevs 2 juli 2021 från mobil enhet

Göksäter är som ett mini-Ullared. De har det mesta och allt är billigt! Roligt ställe att shoppa på, utan att bli ruinerad.

Datum för upplevelsen: maj 2021
Tack Sockerskalle
Omdömet skrevs 29 juli 2020 från mobil enhet

I dessa corona tider, mycket folk. Trodde det var bara i entrén det var trångt, men ack nej. Svårt att ta mig ut igen. Trångt och ingen respekt för avstånd. Familjer, 70+sare, 2-3månaders barn i barnvagnar, handikappade i permobil mm, ingen höll avstånd, men ut kom jag fort. Hit åker jag inte på längesedan

2  Tack 13Turist
Omdömet skrevs 22 juli 2020 från mobil enhet

Det är lite för stort och för mycket folk för min smak. Men man hittat alltid bra saker att handla och mycket har rätt bra kvalitet faktiskt. Många saker är billigare än i vanliga butiker.

Tack Marremarre
Omdömet skrevs 16 juli 2020 från mobil enhet

Ja, jag blev positiv till detta ställe... det fanns nog allt haha. Billig mat och fika oxå som kunde avsluta inhandlingen

1  Tack 74klingan