Spara

Töreboda, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 20 omdömen

Omdömet skrevs 22 juli 2020 från mobil enhet

Det är lite för stort och för mycket folk för min smak. Men man hittat alltid bra saker att handla och mycket har rätt bra kvalitet faktiskt. Många saker är billigare än i vanliga butiker.

Datum för upplevelsen: juli 2020
Tack Marremarre
Omdömet skrevs 16 juli 2020 från mobil enhet

Ja, jag blev positiv till detta ställe... det fanns nog allt haha. Billig mat och fika oxå som kunde avsluta inhandlingen

Datum för upplevelsen: juli 2020
1  Tack 74klingan
Omdömet skrevs 14 oktober 2019 från mobil enhet

På den vackra ön Orust ligger detta fd ” lilla Ullared”
Ett ställe som vuxit och har precis lagom mycket av det mesta....
Kläder för Hela familjen av kända och mindre kända märken
Skor Husgeråd Textilier Garn Mattor mm mm
Finns en liten fin restaurang m dagens samt kafé
Vill Du ha endast en korv m bröd o tillbehör får Du pynta 20:-

Datum för upplevelsen: oktober 2019
Tack piakonkell
Omdömet skrevs 7 september 2019 från mobil enhet

Det var någon som kallade det för Orusta lilla Ullared. Har aldrig varit i Ullared men detta räckte för mig. Rätt mycket av allt möjligt. Priser på vissa saker var nog bra. Kläder? Tveksam men man kan hotta ett och annat (Pippi Långstrump, Mumin, spöket Laban till barnen). Hus&hem, leksaker, inredning, diverse prylar. Helt ok men inget jag saknade egentligen så det var bara kul att titta. Det tar dock sin lilla tid att gå runt.

Datum för upplevelsen: september 2019
Tack 909gitac
Omdömet skrevs 9 augusti 2019 från mobil enhet

Svårt att sätta betyg på hela upplevelsen. Butiken har mycket och priserna är överkomliga. Hittade dock inte det jag letade efter i klädväg, däremot kom det hem en del grejer som vi inte tänkt att köpa.

Restaurangen är mycket prisvärd. Det är inte kreativt men gediget. Räkorna var inte vattniga (vilket jag förväntade mig pga priset) och smörgåsarna var bredda med riktigt smör vilket är anmärkningsvärt med tanke på priset. Klart över förväntan!

Datum för upplevelsen: augusti 2019
Tack teamjeremia